اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هفته آینده صورت می‌گیرد

برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در یاسوج و گچساران

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته اردوی تیم ملی قایقرانی در یاسوج و گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در یاسوج و گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمد‌تقی علوی در جمع خبرنگاران از اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل و هیات‌های استانی در سال گذشته تقدیر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، غیرت و پشتکار کارکنان و ایجاد مدیریت و تعامل در ورزش استان در سال گذشته را ستود و بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در سال جاری که توسعه و رونق تولید و اشتغال است تاکید کرد.

وی ،المپیک 2020 و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را از اولویت ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری دانست و خواستار برگزاری نشست‌های تخصصی با روسای هیأت‌های استانی و تغییر نگرش در هیات‌های ورزشی استان شد.

علوی، ارتقای سطح دانش و علمی کردن فضای ورزش استان را یکی دیگر از برنامه‌های پیش رو دستگاه ورزش و جوانان در سال جاری ذکر و از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در یاسوج و گچساران در هفته‌‌ جاری خبر داد.

این مقام مسؤول در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ، برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی در جهت ارتقای نشاط و شادابی جامعه خصوصا جوانان را از اولویت‌های کاری حوزه جوانان برشمرد و خواستار برگزاری جلسه شورای راهبردی جوانان و ورزش استان شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول