اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خودروهای خودران تسلا دست‌اندازها را رد می‌کند

رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: سیستم خودران این خودروها در آپدیت بعدی قادر به شناسایی چاله‌ها و عبور کردن از آنها خواهد بود.

خودروهای خودران تسلا دست‌اندازها را رد می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، ایلان ماسک، رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است:  سیستم خودران این خودروها در آپدیت بعدی قادر به شناسایی چاله‌ها و عبور کردن از آنها خواهد بود. 

ماسک می‌گوید: جای نگرانی وجود ندارد و و تسلا قرار است یک بار دیگر نرم افزار «اتوپایلوت» را بروز رسانی کند و تحولات عظیمی را در زمینه‌ خودروهای خودران رقم بزند. 

کارشناسان می‌گویند، خودروهای خودران در چند سال اخیر راه زیادی را پیموده‌اند و از آزمایشگاه‌ها به خیابان‌های واقعی رسیده‌اند و پیشرفت‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند. 

در حال حاضر  سیستم اتوپایلوت می‌تواند سرعت خودرو را با در نظر گرفتن نکات امینی تنظیم کند و هدایت فرمان خودرو را بر عهده گیرد. 

اتوپایلوت بر روی دوربین‌ها، سنسورهای اولتراسونیک و رادار متکی است، این قطعات به وسیله نقلیه اجازه می‌دهد تا محیط اطراف خود را ببیند و نسبت به چیزهایی مانند موانع و خطوط ترافیکی هوشمند عمل کند.

تسلا  از سال 2014 تا به حال از ویژگی‌های خودکار استفاده کرده است و به طور مداوم تلاش می‌کند تا سیستم‌های خود را به سوی بهتر شدن و تکمیل شدن هدایت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول