اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس:

تروریستی خواندن سپاه، عملیات انتحاری دولت تروریست آمریکا است

نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا خود تروریست است، تروریست‌ها زمانی که به آخر خط می‌رسند دست به انتحاری می‌زنند، امید است به زودی شاهد انفجار درونی خود آن‌ها باشیم.

تروریستی خواندن سپاه، عملیات انتحاری دولت تروریست آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی کاظمی عصر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران در چهارمحال و بختیاری، گفت: اقدام دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم، رئیس‌جمهور آمریکا خود تروریست است، تروریست‌ها زمانی که به آخر خط می‌رسند دست به انتحاری می‌زنند، امید است به زودی شاهد انفجار درونی خود آن‌ها باشیم.

نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از این اقدام دولت آمریکا شاهد یک وحدت و هم‌دلی در بین مسؤولان و مردم بودیم، این موضوع در فضای مجازی نیز نمود گسترده‌ای داشت و همه با هر عقیده‌ و فکری شعار من یک سپاهی‌ام را سر دادند.

وی با اشاره به اینکه در بحث بارش‌های سیل‌آسا اوایل فروردین‌ماه امسال به نظر می‌رسد چهارمحال و بختیاری هم در سطح دولت و هم در سطح مجلس مظلوم واقع شد، ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود داشت و جاری شدن سیل، سعی کردیم با امکانات استانی در مقابل بارش‌ها و احتمال جاری شدن سیل بایستیم، بنابراین امید است خسارت‌های وارده به این استان با دید مناسبی ارزیابی شود.

کاظمی با بیان اینکه دو جاده شهرکرد-شلمزار-ناغان-کارون 4 و شهرکرد-فارسان-بازفت-مسجدسلیمان دو جاده استراتژیک چهارمحال و بختیاری هستند که می‌توانند بار ترافیکی این استان را تنظیم کنند، عنوان کرد: چند تونل در مسیر این دو جاده وجود دارد که برای توسعه و تکمیل آن‌ها باید توجه لازم مبذول شود.

نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از زمین‌ها در روستاهای چهارمحال و بختیاری وجود دارند که مدت‌ها است در اختیار مردم هستند و در این زمین‌ها ساخت و ساز شده اما اعلام می‌شود این مناطق متعلق به راه و شهرسازی است که این موضوع باعث کنش‌های اجتماعی می‌شود.

وی اضافه کرد: باید نسبت به افزایش پروازها در چهارمحال و بختیاری توجه شود برخی شرکت‌های مسافرتی پروازهای خود در فرودگاه شهرکرد را تعطیل کرده‌اند این در حالی است که بسیاری از مردم این استان متقاضی برقراری پرواز به شهرهایی همچون عسلویه، تهران، کیش و مشهد هستند.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول