اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اعزام 5 هزار مددجوی زنجانی به اردوهای فرهنگی تربیتی آموزشی و زیارتی

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی یک سال گذشته، 5 هزار مددجوی زنجانی به اردوهای فرهنگی تربیتی آموزشی و زیارتی اعزام شدند.

 اعزام 5 هزار مددجوی زنجانی به اردوهای فرهنگی تربیتی آموزشی و زیارتی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی، آموزشی و تربیتی امداد در کنار سایر برنامه‌های آموزشی برگزاری اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی  است که نخستین دوره این اردوها در سال جدید به زیارت حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از خدمات مهم فرهنگی و آموزشی ارائه شده  به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان، به برگزاری اردوهای آموزشی، زیارتی برای مددجویان این نهاد اشاره کرد و افزود: در همین راستا چهار هزار و 934 مددجوی کمیته امداد استان زنجان طی 42 مرحله در قالب برنامه‌های فرهنگی این نهاد به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی در سال گذشته اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزش‌های فرهنگی و تربیتی نیز به گروه‌های بهره‌مند از این خدمات توسط کارشناسان مربوطه ارائه می‌شود، ادامه داد: راهبرد کمیته امداد استان زنجان از برگزاری اردوهای تربیتی و فرهنگی، ارتقای بعد ایمانی، اعتقادی و فرهنگی جامعه هدف این نهاد با هدف نهادینه شدن سبک زندگی دینی در خانواده‌های زیرپوشش این نهاد است.

صفری به اقدامات دیگر کمیته امداد استان زنجان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی‌، پیشگیری از اعتیاد، فرزندپروری، حجاب و عفاف، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و حقوق شهروندی از برنامه‌های مهم کمیته امداد  استان زنجان با نگاه پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طی یک سال گذشته 4 هزار و 934 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان در قالب برنامه‌های فرهنگی این نهاد به اردوهای آموزشی، فرهنگی، تربیتی و زیارتی اعزام شده‌اند، اضافه کرد: روز گذشته نیز 200 نفر از مادران و دختران زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان برای زیارت مرقد مطهره حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران عازم شهر قم شدند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول