اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فرمانده سپاه البرز:

روز فرهنگی البرز یادآور 5 هزار و ۲۵۰ شهید و ۱۱ هزار جانباز است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز روز فرهنگ البرز را تجلی ارزش های ایمانی بزرگ مردان این استان خواند و گفت: روز فرهنگی البرز یادآور 5 هزار و ۲۵۰ شهید و ۱۱ هزار جانباز است.

روز فرهنگی البرز یادآور 5 هزار  و ۲۵۰ شهید و  ۱۱ هزار جانباز است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز در اولین همایش روز فرهنگی کرج که صبح امروز با حضور مسؤولین، هنرمندان و اصحاب رسانه در باغ لاله ها برگزار شد، روز فرهنگی البرز را تجلی ارزش های ایمانی بزرگ مردان این استان خواند و گفت: روز فرهنگی البرز یادآور 5 هزار  و ۲۵۰ شهید و  ۱۱ هزار جانباز است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اظهار داشت: فرهنگ به عنوان اکسیژن دارای دو عنصر آسایش و آرامش در شهر است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ امیدواریم بتوانیم این عناصر را به هر نحوی و با هر امکاناتی برای شهروندان به وجود آوریم.

فرمانده سپاه استان البرز با نظر بر این مطلب که فرهنگ‌ به مثابه اکسیژن و هوا است و درصورت دارا بودن تمام ویژگی ها و عدم دارا بودن اکسیژن گویا هیچ چیز نداریم، مطرح کرد: فرهنگ ایرانی از دو عنصر جدایی ناپذیر فرهنگ ایرانیت و فرهنگ اسلامیت تشکیل شده است.

سردار مولایی با بیان این مهم که فرهنگ های مختلفی در شهر کرج وجود دارد، بیان کرد: انواع قومیت ها در این شهر در کنار یکدیگر زندگی می کنند؛ امید است شرایطی جهت زندگی کردن بهتر آن ها فراهم شود.

انتهای پیام/پ/1105/س/2

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول