اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

در پلدختر؛

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد جهت کمک به سیل زدگان برگزار شد

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر سیل‌زده پلدختر به منظور بررسی نحوه خدمت رسانی به سیل‌زدگان برگزار شد.

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد جهت کمک به سیل زدگان برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان صبح امروز به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور بررسی آخرین وضعیت کمک‌رسانی نیروهای جهادی این دانشگاه به مردم سیل‌زده پلدختر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به آسیب‌های ناشی از سیل پلدختر، بر تسریع امدادرسانی دانشگاه آزاد اسلامی و حضور فعال‌تر نیروهای جهادی این دانشگاه در مناطق سیل‌زده به ویژه شهر پلدختر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه حجم رسوبات بر جای مانده ناشی از وقوع سیل در پلدختر بین ۷۰ سانتیمتر تا یک متر ارتفاع دارد، اظهار داشت: باید براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حداقل ۵۰۰ نفر از نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی طی یک ماه عملیات لایروبی را در این مناطق انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: حضور هر فرد جهادی در مناطق سیل‌زده نباید بیش از پنج روز به طول انجامد تا امکان حضور تمامی اقشار دانشگاه آزاد اسلامی فراهم باشد.

طهرانچی گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید درک درستی از حوادث طبیعی چون سیل و آثار پس از آن داشته باشند، بنابراین اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل‌زده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا نیروهای داوطلب از واحدهای سراسر کشور امکان حضور و کمک‌رسانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، بازسازی شهر پلدختر و رفع مسائل بحرانی آن زمان‌بر است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت مردم آسیب‌دیده پلدختر و دیگر مناطق سیل‌زده را تنها نخواهد گذاشت.

در این جلسه، نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب پنج تیم به سرپرستی رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های لرستان، همدان، زنجان، مرکزی و قزوین به منظور انجام امور محوله، به بخش‌های مختلف شهر پلدختر اعزام شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول