اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۴۶۰۰ انبار و مرکز نگهداری کالا در کردستان شناسایی و ثبت شده است

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 4 هزار و 661 واحد انبار و مراکز نگهداری کالا در استان شناسایی و در سامانه ثبت شده است.

۴۶۰۰ انبار و مرکز نگهداری کالا در کردستان شناسایی و ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی شامگاه امروز در جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فاز دوم اجرای سامانه ساماندهی انبارها در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان با هماهنگی و حمایت دبیرخانه کمیسیون در حال انجام است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان  تصریح کرد: در این فاز 4 هزار و 661 واحد انبار و مراکز نگهداری کالا شناسایی و در سامانه ثبت شده است.

خلیقی افزود: یک‌هزار و 603 مورد از این تعداد به بخش خرده‌فروشی‌ها، یک‌هزار و 352 مورد مرتبط با صنعت است، 104 مورد مربوط به حوزه کشاورزی و 342 مورد مربوط به دام و طیور است.

وی اظهار کرد: از طریق وزارتخانه پیامک با این افراد ارسال می‌شود تا برای تائید فعال‌سازی ثبت سامانه به سازمان صمت در مرکز استان و یا صمت شهرستان‌ها مراجعه کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: دستگاه‌ها و ادارات دولتی هم باید نسبت به ثبت انبارهای خود اقدام تا با این کار مبارزه با قاچاق کالا هوشمند خواهد شد و صادرات، واردات و شبکه توزیع در کشور هدفمند می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول