اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دوام آسفالت بزرگراه اهر - تبریز تنها یک ماه + تصاویر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خواستار نظارت بر کیفیت آسفالت و زیرسازی بزرگراه اهر- تبریز شد.

دوام آسفالت  بزرگراه اهر - تبریز  تنها یک ماه + تصاویر

بیت‌الله عبداللهی امروز در گفت‌وگو با فارس در اهر با اشاره به گلایه‌های مردمی و بازدید میدانی از قسمتی از بزرگراه اهر – تبریز در مسیر گویجه بئل به بیلوردی، از کیفیت نامناسب زیرسازی و آسفالت این مسیر انتقاد کرد.

وی گفت: متأسفانه با گذشت قریب به یک ماه از زیر ترافیک بردن این مسیر، به علت عدم نظارت جدی بر کیفیت عملیات ساخت و ساز در کمترین زمان ممکن آسفالت و زیرسازی آن از بین رفته است.

این نماینده مجلس بر ضرورت نظارت جدی و کیفیت‌بخشی به زیرسازی و آسفالت این بزرگراه تأکید کرد و خواستار برخورد اداره کل راه و شهرسازی استان با خاطیان این پروژه شد.

عبداللهی افزود: بزرگراه اهر – تبریز یکی از پرترددترین شاهراه‌های ارتباطی استان با مناطق مرزی همجوار می‌باشد که باید از لحاظ کمی و کیفی، امکانات، تابلوها و سایر موارد مرتبط مجهز و ایمن باشد تا شهروندان و مسافران از این مسیر با آرامش خاطر عبور کنند.

وی همچنین خواستار تسریع در اجرای بزرگراه اهر – مشگین شهر که قرار است امسال 20 کیلومتر از طرف اهر به مشگین عملیات اجرایی آن آغاز شود، شد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بعد از جاده اهر – تبریز، یکی دیگر از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز جاده اهر- مشگین شهر می‌باشد که ضرورت دارد در اجرای این پروژه از دو طرف اهر به مشگین شهر و مشگین شهر به اهر با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و اردبیل تسریع شود.

 

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول