اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ایجاد فضای ویژه ورزش بانوان در شهر بوشهر با تغییر شهردار منتفی شد

گله‌مندی برخی در زمینه نبود بستر مناسب ویژه ورزش بانوان در شهر بوشهر به‌جاست، پیست دوچرخه سواری پارک مرجان که قراربود در این پارک برای بانوان آماده شود با تغییر شهردار فعلا منتفی شده است.

ایجاد فضای ویژه ورزش بانوان در شهر بوشهر با تغییر شهردار منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام علی‌اکبری  بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های تابستان شهر بوشهر در ستاد امربه معروف استان اظهار داشت: عدم وجود بستر مناسب در برخی سواحل موجب نارضایتی مردم گردیده که خواستار رفع این مشکل توسط شهرداری‌ها و دیگر متولیان در این زمینه هستیم .


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تأکید بر در نظر گرفتن مکان مناسب ویژه ورزش بانوان در شهرها و سواحل تصریح کرد: گله‌مندی برخی در زمینه نبود بستر مناسب ویژه ورزش بانوان در شهر بوشهر به‌جاست که طی جلسات و پیگیری‌های مکرر با شهرداری بندر بوشهر علی‌رغم آمد و رفت‌های بسیار در رده‌های مختلف ولی تاکنون بی‌نتیجه بوده و پیست دوچرخه سواری پارک مرجان که قراربود در این پارک برای بانوان آماده شود با تغییر شهردار فعلامنتفی شده است و تاکنون هیچ‌گونه پیشرفتی نداشته است .


اکبری در ادامه ضمن تقدیر از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به منظور اهتمام ویژه در اجرای سامانه ناظر عنوان داشت: اخیرا برخی آرایشگران اقدام به برخی فعل‌های حرام و غیر قانونی و عرفی نموده که لازم است دستگاه قضایی با این گونه جرایم برخورد جدی نموده که با  قاطعیتی که در مسؤولین قضایی استان دیده می‌شود مطمئنیم این گونه موارد نیز ریشه کن خواهد شد .

وی با تأکید از بهره‌گیری ظرفیت بسیج در کاهش آسیب‌ها و مخاطرات اجتماعی عنوان داشت: در ایام نوروز در سواحل اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی نمودیم که بازخورد بسیار خوبی را در پی داشت و امیدواریم طی ایام سال نیز این مهم ادامه داشته باشد .


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن حمایت قاطع از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان گفت: با هر فرد در جایگاه حقیقی و حقوقی که بخواهد با آمر به معروفی که وظیفه شرعی و ذاتی خود را انجام می‌دهد برخورد نماید از طریق  دستگاه قضایی برخورد خواهد شد، چنانکه چندی پیش نیز شاهد برخورد جدی سیستم قضایی با فرد متخلف با آمر به معروف در ساحل بوشهر بودیم .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول