اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک به سیل‌زدگان بدون حمایت مردم اتفاق نمی‌افتد/ از طرح «جهاد همبستگی ملی»استقبال می‌کنیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با استقبال از از طرح «جهاد همبستگی ملی»، گفت: باید قبول کنیم کمک به سیل‌زدگان بدون حمایت مردم اتفاق نمی‌افتد.

کمک به سیل‌زدگان بدون حمایت مردم اتفاق نمی‌افتد/ از طرح «جهاد همبستگی ملی»استقبال می‌کنیم

محمد دامادی امروز درباره حمایت از طرح جهاد همبستگی ملی که همان هر مسجد یک خانه است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: این طرح خوبی است و باید قبول کنیم کمک به سیل‌زدگان بدون حمایت مردم اتفاق نمی‌افتد و از این طرح استقبال می‌کنیم.

وی افزود: اگر در این زمینه صرفا به کمک دولت اکتفا کنیم در مقابل اینکه همه دست به دست هم دهند و کارها تقسیم دهند از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همه نشان دادند پای کار هستند و مجلس شورای اسلامی نیز از هر طرح فنی و دقیق که روح همبستگی در آن وجود دارد حمایت کامل می‌کند.

دامادی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بسیاری از سردهنه‌ها و اراضی در سیل اخیر دچار آسیب شدند که آینده کشاورزی را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همچنان شهرهای مازندران با آسیب‌های سیل درگیر هستند، گفت: درست است اماکن عمومی ازجمله راه‌ها به ثبات رسیده اما به‌طور کامل مشکلات برطرف نشده و استارت اصلاح آغاز شده است.

انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول