اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی نشانه رشد و تعالی در جامعه است

شهردار اردکان با اشاره به نقش کتاب و مطالعه در توسعه فرهنگی جامعه گفت: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی نشانه رشد و تعالی در جامعه است.

ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی نشانه رشد و تعالی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، اباذر غفوری صبح امروز در نشست کتاب‌خوان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به نقش کتاب و کتاب‌خوانی در توسعه فرهنگی جامعه گفت: بدون شک ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی نشانه رشد و تعالی یک جامعه است که درنهایت سلامت و سعادت قشرهای مختلف جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی به تأثیرپذیری کودکان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در میان این قشر از جامعه باید کارکرد تا کتاب‌خوانی به‌صورت یک رفتار و عادت برای کودکان دربیاید که ثمره آن در بزرگ‌سالی نمایان خواهد شد.

شهردار اردکان در ادامه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ مطالعه از ساخت المان کتاب، کتاب‌خوانی عمومی در پارک و راه‌اندازی کتابخانه سیار در آینده نزدیک خبر داد.

وی در پایان به معرفی کتاب " تکنیک‌های طلایی کنترل اعصاب " پرداخت و درباره این کتاب توضیحاتی ارائه کرد.

در ابتدای این نشست، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های شهرداری از کتابخانه‌ها بر تداوم این حمایت‌ها تأکید کرد.

حسین پایدار گفت: امیدواریم که در کنار توسعه عمرانی و فیزیکی و زیباسازی فضای شهر گام‌های خوبی در جهت توسعه فرهنگی برداریم و فرهنگ مردم نیز همراه با عمران شهر پیش برود.

گفتنی است که نشست کتاب‌خوان با حضور شهردار، معاون فرماندار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و کارشناس کتابخانه در محل دفتر شهردار اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول