اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد چرا که تمامی نقشه‌های استکبار جهانی و آمریکا را خنثی کرده است.

دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی اصغر نورایی نسب با تبریک روز ارتش و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در آستانه دوم اردیبهشت ماه  سالروز تاسیس نهاد سپاه پاسداران که به فرمان معمار کبیر انقلاب در سال 58 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد قرار گرفته‌ایم.

 وی با بیان اینکه  قبل از پیروزی انقلاب پاسدارانی در گروه‌های مختلف از انقلاب اسلامی دفاع می‌کردند، گفت: سپاه پاسداران از همان روز تا کنون منشا خیر و برکات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بودند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با بیان اینکه فعالیت چهار دهه سپاه پاسداران برکسی پوشیده نیست، گفت: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم و انقلاب بوده و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است.

 نورایی نسب با اشاره اینکه سپاه پاسداران در هرکجا که نظام انقلاب اسلامی نیاز داشته حضور یافته است، عنوان کرد: چرا که سپاه یک سازمان نیست بلکه نهاد است و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند و روز به روز خدمات سپاه نسبت به گذشته درخشان‌تر می‌شود و این امر موجب عصبانیت دشمنان شده است.

نورایی نسب تصریح کرد: امروز هم سپاه در عرصه سازندگی و هم محرومیت زدایی حرف اول را در کشور می‌زند و در بحث بازدارندگی و قدرت دفاعی کشور، سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

وی بیان کرد: دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد چرا که تمامی نقشه‌های استکبار جهانی و آمریکا را خنثی کرده است و سپاه نیز توانسته است که خودباوری را در بین جوانان کشور نهادینه کند.

نورایی نسب گفت: دشمن به دنبال فرافکنی است و دنیا می‌داند اگر سپاه نبود داعش چه بلاهایی که بر سر دنیا نمی‌آورد و به برکت سپاه طومار داعش در هم‌پیچیده شد.

وی افزود: این پاسداران انقلاب اسلامی هستند که هر روز قربانی تروریسم هستند که ساخته و پرداخته استکبار جهانی خاصه آمریکا است.

نورایی نسب تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران محبوبتر از گذشته در سراسر منطقه خودنمایی می کند و همه ملت  اتحاد و همبستگی خود را با این نیروی مقتدر کشور نشان داده اند و دوباره نیرنگ و حیله دشمنان باز هم نقش بر آب شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول