اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به جریانات بازی تراکتورسازی با سپیدرود

فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد، فیلم بازی تراکتورسازی با سپیدرود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به جریانات بازی تراکتورسازی با سپیدرود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز با اشتباهات فاحش دروازه‌بان خود در بازی مقابل سپیدرود رشت، متحمل شکستی سنگین شد.

عباس الیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در برنامه ورزش و مردم در مورد شکایت فروزان از این باشگاه گفت: آقای زنوزی در تمامی مصاحبه‌هایشان عنوان کردند که تهمت نمی‌زنیم و خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم و همانطور که آقای فروزان به خود اجازه می‌دهد از باشگاه تراکتورسازی و مالک آن شکایت کند، این حق برای باشگاه تراکتورسازی برای شکایت محفوظ است.

الیاسی تصریح کرد: فعلا باشگاه از فروزان شکایت نکرده است و فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق گزارشی از ما خواستند که ما نیز گزارشی برای آنها نوشته و به صورت مکتوب ارسال کردیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز تصدیق کرد که فدراسیون فوتبال به آنها اعلام کرده قصد دارد، فیلم بازی تراکتورسازی تبریز با سپیدرود رشت را به AFC بفرستد.

وی در مورد حبس خانگی فروزان گفت: از فردای بازی تراکتورسازی و سپیدرود بازیکنان، کاپیتان‌ها و بزرگ‌ترهای تیم تلاش کردند فضا را آرام کنند و سعی کردیم که بحث حبس خانگی را مدیریت کنیم تا بازیکن ما نیز صدمه نبیند.

 وی یادآور شد: منتظر هستیم کمیته اخلاق به این مسئله ورود کرده و این موضوع ریشه‌یابی شود و در این مورد باید بگویم تنها بحث فرد و نفر نیست، بلکه مطالبات هواداران یک تیم پرطرفدار است و نباید زود قضاوت کرده و بررسی منطقی و دقیقی صورت گیرد از همه ارکان فدراسیون فوتبال کشور و نیروهای امنیتی می‌خواهیم به این قضیه ورود پیدا کرده تا بتوانیم پاسخگوی هواداران تیم باشیم.

انتهای پیام/30/60017/س 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول