اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است

امام جمعه موقت محمودآباد با اشاره به تلاش‌های دولت امریکا در برابر ایران، گفت: نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است.

نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسین عدالتی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه اظهار کرد: حرکت سخیف امریکا در استانه سالروز تاسیس سپاه و تروریستی خواندن این مجموعه مردمی اقتدار سپاه را بیش از هر زمانی به نمایش گذاشت.

وی افزود: این حرکت ترامپ، برخلاف آنچه تصور میکرد، باعث ایجاد وحدت در میان صفوف مردم شد و دیدیم که عموم مردم ایران با هر دیدگاه و نگاه سیاسی، خود را سپاهی نامیدند.

عدالتی تأکید کرد: تروریستی خواندن سپاه از طرف امریکا نمایش اقتدار و موفقیت سپاه در برابر نظام سلطه بود و نشان داد که روزی که حضرت امام خمینی(ره) سپاه را تأسیس کرد چقدر دوراندیشی و افق دید بزرگی داشت.

وی بیان کرد: سپاه در منطقه نیر به خوبی به امیدی برای مستضعفین تبدیل شده و این را می توان در مبارزه با داعش در عراق و سوریه مشاهده کرد و همین امر نیز باعث عصبانی شدن امریکا شده است.

امام جمعه موقت محمودآباد ادامه داد: امریکا خود بزرگترین حرکات تروریستی و ضد بشر را در دنیا انجام داده و امروز به دنبال این است شکست‌های خود را اینگونه پنهان کند.

وی تصریح کرد: امریکایی که خود شعار حقوق بشر می‌دهد با تحریم اجازه کمک‌رسانی به مردم ایران در سیل را نداد و نشان داد نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است

عدالتی در پایان یادآور شد: ملت ایران با قدرت در مسیر مبارزه با نظام سلطه و امریکا که همان شیطان بزرگ است ایستاده و دست از تلاش‌های خود بر نمیدارد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول