اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سپاه نقش بسیار حساسی در منطقه و جهان دارد

امام جمعه محمودآباد گفت: امروز نقش سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی نقشی بسیار حساس در منطقه راهبردی، در جهان کلیدی و اساسی که دشمنان واقف به جایگاه او بوده و هستند و لذا هر روز بر شیطنت بر علیه این نهاد انقلابی می‌افزایند.

سپاه نقش بسیار حساسی در منطقه  و جهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: رهبری در دیدار شرکت کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فهم قرآن و عمل به آن را تامین کننده سعادت بشر در دنیا و آخرت دانستند.

وی افزود: رهبری فرمودند بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های امت اسلامی و بشریت به علت عمل نکردن به معارف قرآنی بوده و امروز به لطف الهی در جمهوری اسلامی اقبال مردم به ویژه جوانان به معارف قرآنی و تمسک به آن روز به روز در حال گسترش است.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: همین تمسک به قرآن مایه سعادت، قوت و عزت نظام اسلامی خواهد بود و امت اسلامی بر سر دوراهی بسیار مهم عمل به قرآن که سختی‌های زیادی دارد و کرنش در مقابل مستکبرین که امروز کشورهای اسلامی بجای اشدا علی الکفار،نوکر و پیرو آمریکا شدند،قرار گرفتند.

این مسؤول درباره نقش مساجد در کشور بیان کرد: دهه آخر ماه شعبان فرصت مغتنمی است برای آمادگی بیش از پیش مومنان برای بهره‌مندی بیشتر از فرصت طلایی معنوی ماه مبارک رمضان، روزهایی که دل و جان مومنان با خانه تکانی معنوی از خانه دلها و غبارروبی و عطرافشانی خانه خدا برای بهار قرآن و نور و بندگی آماده می‌شوند.

موسوی بیان کرد: دهه تکریم و تعظیم مساجد فرصتی است تا از تریبون قدسی نماز جمعه و منابر و محافل دینی و فرهنگی نقش و کارکردهای سازنده مساجد در جامعه اسلامی به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی توجه شود.

وی یادآور شد: مساجد آیینه‌های تمام نمای بیت‌الله در سراسر هستی‌اند که جلوه‌های زیبای بندگی مومنان را منعکس و بازتاب می‌دهند و مسجد به عنوان جایگاه تقویت اخوت و همبستگی ایمانی به منزله پایگاه خدمات اجتماعی و فرهنگی است پس برای استقبال از بهار عبادت خانه بندگان خدا را عطرافشانی کنید.

امام جمعه محمودآباد درباره سالروز تشکیل سپاه عنوان گفت: در دوم اردیبهشت سال 58 امام دستور تشکیل سپاه را داده‌اند که از بدو پیدایش و با حضور مخلصان بعد از دو سال از تشکیل این نهاد انقلابی امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

این مسؤول اضافه کرد: امروز نهال بسیار ضعیف به یک درخت تنومند تبدیل شده که در هماوردی با آمریکا و اذنابش همه عالمیان را در مات و مبهوت برده و دشمنان و قلدران را به مبارزه طلبیده و امروز نقش سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی نقشی بسیار حساس در منطقه راهبردی، در جهان کلیدی و اساسی که دشمنان واقف به جایگاه او بوده و هستند و لذا هر روز بر شیطنت بر علیه این نهاد انقلابی می‌افزایند.

موسوی با توجه به انتخاب سخنگوی وزارت امور خارجه کشور که اهل این شهر هست و تفاهم نیروهای سیاسی شهر، اظهار کرد: انصاب سید عباس موسوی که از فرزندان بسیجی و ایثارگر این منطقه بوده را به عنوان سخنگوی دستگاه دیپلماسی به مردم محمودآباد و استان مازندران تبریک گفته و از همین تریبون استفاده می‌کنم که آقایان محمودآبادی‌ها چرا قدر خودمان را نمی‌دانیم چرا به خودباوری نمی‌رسیم چرا ما از داشته‌ها و ظرفیت‌های خودمان استفاده نمی‌کنیم.

وی در پایان گفت: هر کسی تقصیر را به گردن دیگری می‌اندازد لااقل برای خدا و آینده این شهرستان و فرزندان‌مان بیاییم دست وحدت و برادری داده و شما شهرستان فریدونکنار که کوچک‌تر از محمودآباد از نظر جمعیت هست نگاه کنید در این سال‌ها چند دوره خودنمایی کرد چرا چون مجموعه شهرستان یکدست بودند یعنی شما واقعا نمی‌توانید یکدست باشید الان وقت تصمیم عقلای این شهرستان است تا دیر نشده به خود بیایید لااقل یکبار در تاریخ بماند که مردم خواستند و ما خواستیم و به خواسته‌مان رسیدیم.

انتهای پیام/86038/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول