اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری ۳ شرور سابقه دار در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و دستگیری سه شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۳ شرور سابقه دار در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس بهبهان

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه طرح مذکور در ۲۴ ساعت گذشته بصورت هماهنگ و ضربتی توسط ماموران این فرماندهی به اجرا درآمد.

🔹این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی سه نفر اراذل و اوباش که سابقه شرارت، قدرت نمایی، درگیری و تیراندازی داشته اند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

🔸سرهنگ پاپی با اشاره به اینکه از مخفیگاه آن متهمان یک قبضه سلاح شکاری کشف شده، افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده تاکنون به ارتکاب ۲ فقره تیراندازی به سمت اشخاص و منازل اعتراف و کماکان ادامه دارد.

🔹فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، این طرح در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
@policekhoozestan

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول