اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشکده کارآفرینی و انجمن علمی تعاون ایران

تفاهم‌نامه همکاری دانشکده کارآفرینی و انجمن علمی تعاون ایران با هدف گسترش همکاری‌های مشترک پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای امضاء شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشکده کارآفرینی و انجمن علمی تعاون ایران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری دانشکده کارآفرینی و انجمن علمی تعاون ایران با هدف گسترش همکاری‌های مشترک پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای، به امضای علی‌قلی حیدری، رئیس انجمن علمی تعاون و غلامحسن حسینی‌نیا، رئیس دانشکده کارآفرینی رسید.

بر اساس این گزارش ، از زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه سه ساله می‌توان به طراحی و اجرای پروژه‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای مشترک مورد نیاز، همکاری در انتشار فصلنامه کارآفرینی اجتماعی و پیگیری اخذ رتبه علمی–پژوهشی، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزش‌های کاربردی کوتاه مدت و بلند مدت، برگزاری همایش‌ها، سمینارها و جلسات هم‌اندیشی، همکاری در برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی مشترک، تشکیل و مدیریت اتاق‌های فکر، کمک به برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، انجام سفرهای علمی، پژوهشی و کارشناسی داخلی و خارجی، تألیف، ترجمه و انتشار کتاب و نشریات تخصصی و تهیه مقاله‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول