اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رعد و برق نوسود یک خانه را به آتش کشید

دهیار روستای مرزی دزاور گفت: رعد و برق شب گذشته در روستای دزاور از توابع بخش مرزی نوسود یک خانه را به آتش کشید.

رعد و برق نوسود یک خانه را به آتش کشید

حاتم کریمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شب گذشته بر اثر صاعقه و رعد و برق شدید متاسفانه خانه یکی از اهالی روستای مرزی دزآور توابع نوسود دچار آتش‌سوزی شدید شد.

دهیار روستای مرزی دزاور با اشاره به حجم بالای آتش‌سوزی این خانه،گفت: با مشارکت اهالی روستا و همکاری آتش‌‌نشانی نوسود و نودشه این آتش‌سوزی سرانجام مهار شد.

کریمی‌نژاد با اشاره به خسارت مالی وارده به این خانه بر اثر رعد و برق، گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است ولی خانه دچار خسارت شده است.

وی با بیان اینکه امیدوارم مدیران بحران شهرستان برای کمک و مساعدت مالی به این خانواده اقدام عاجل کنند از حضور اکیپ‌های آتش‌نشانی شهرداری نوسود و نودشه و شهرداران این 2 شهر و همچنین همیاری مردم روستا در مهار آتش‌سوزی تشکر کرد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: شب گذشته خانه‌ای به علت رعد و برق در روستای دزاور از توابع بخش مرزی نوسود شهر پاوه دچار حریق شد که سریعاً تیم های عملیاتی هلال احمر پاوه به محل اعزام شدند.

آرش لهونی افزود: عملیات اطفای حریق از ساعت ۲ بامداد آغاز و ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی گفت: در این حادثه به ۲ خانوار که منزل آنها بر اثر رعدوبرق دچارحریق شده بود امدادرسانی شد و اقلام مورد نیاز آن‌ها اعم از چادر، موکت، وسایل گرمایشی، بسته غذایی یک‌ماهه (برنج، روغن، کنسروجات و...)، پک بهداشتی و پتو تامین شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول