اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سربازان گمنام مانع ورود بدخواهان نظام به کار حاکمیت و دولت هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: سربازان گمنام مانع ورود دشمنان این مُلک و میهن از روزنه‌ها و حفره‌های خالی به نرم‌افزارهای نظام می‌شوند و اجازه نمی‌دهند در کار مجموعه عظیم حاکمیتی و دولتی اخلال و انحرافی ایجاد نمایند.

سربازان گمنام مانع ورود بدخواهان نظام به کار حاکمیت و دولت هستند

 حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) نخستین کسی بود که لقب "سربازان گمنام امام زمان (عج)" را نثار کارکنان وزارت اطلاعات کردند، اظهار کرد: همان شخصی که خود نیز هیچگاه در پی نامداری و کسب اسم و رسم‌های متعارف در جامعه انسانی نبود.

وی افزود: مقام عظیم‌الشأن رهبری که خود به راستی مصداق روشن یک خدمتگزار گمنام است چرا که چه در دوران مبارزات ستمشاهی و چه در روزگار انقلاب اسلامی در میدان کار و عمل هرگز به دنبال نام و نشان و تظاهر نبودند و صدها و  بلکه هزاران پروژه کار خرد و کلان را در خفا با مقامات نظام و مسئولان ذیربط پیگیری و به سرانجام رسانیده‌اند. حتما می‌توان مصادیق دیگری هم از افراد خدوم ولی بی‌نام و نشان در این کشور بزرگ ذکر کرد که بدون آن که کسی از آنان نامی بشنود مشغول انجام وظیفه مخلصانه هستند. 

وی با اشاره به اینکه در تقویم رسمی کشور ما روز نیمه شعبان سالروز ولادت امام مهدی(عج) را شورای فرهنگ عمومی کشور به پاس خدمات برجسته نیروهای ارزشمند وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی روز "سرباز گمنام" نامگذاری کرده است، خاطرنشان کرد:  این نهاد جوان و انقلابی همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در مورد جایگاه والا و مردمی بودن وزارت اطلاعات تأکید کرده‌اند، در عین انجام خدمات بسیار بزرگ حتی نامی از یک فرد از آنان هم در اذهان جامعه باقی نمانده است، بلکه اساسا نامی مطرح نیست تا نشانی از آن در خاطره کسی بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: سربازان گمنام به دلیل محدودیت و معاذیر امنیتی و حفاظتی قادر نیستند حتی گزارش کاری از خدمات خود به مردم شریف ایران اسلامی ارائه دهند و از این جهت مظلوم نیز واقع شده‌اند.

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: ممکن است در اذهان عده‌ای از مردم علیرغم هزاران خدمات ارزشمند و تأثیرگذار به عنوان دستگاهی که عملکرد مشخص و کارنامه خدمتی درخشانی هم ندارد، مطرح شوند، ولی حق و انصاف حکم می‌کند تا جایی که افراد مطلع و مسئول در خارج از این تشکیلات خدمتگزار و بی‌نام و نشان آگاهی دارند گاهی تقدیری و ذکر خیری از این نام‌آوران بی‌نام هر چند لسانی به عمل آورند.

وی اضافه کرد: چه خوبان فداکار در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به انجام خدمات مخلصانه و بدون قبّه و درجه سال‌هاست عادت کرده‌‌اند و البته توفیقات متعددشان را هم مدیون همین گمنامی می‌دانند. 

وی اضافه کرد: در سایه تلاش‌های دستگاه‌های نظامی و انتظامی، امنیت بی‌نظیری در کشور حکم فرماست که آگاهان و خدمتگزاران همین نهادهای نظامی و انتظامی نیز صادقانه بیان می‌دارند که تلاش‌های نامحسوس و پنهان پرسنل وزارت اطلاعات بسان نقشه‌ای درست و امن طی کردن مسیرهای خدمتگزاری برای مسئولان و کارکنان اغلب دستگاههای اداری در جمهوری اسلامی علی‌الخصوص ادارات و نهادهای فرهنگی وامدار و مدیون زحمات و مددرسانی به هنگام و دلسوزانه همراه با نیت خالص برادران و خواهران وزارت اطلاعات است. تا مبادا دشمنان و بدخواهان این مُلک و میهن از روزنه‌ها و حفره‌های خالی وارد نرم‌افزارهای نظام شوند و درکار مجموعه عظیم حاکمیتی و دولتی اخلال و انحرافی ایجاد نمایند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: روز سرباز گمنام که زادروز آخرین ذخیره و ناجی خداوند برای بشریت است نیکو بهانه ایست تا از تشکیلات ارجمند وزارت اطلاعات که یک نهاد کاملاً مردم پایه و مأوای مردم عزیز ماست به شایستگی یاد کنیم و خدمات خیره کننده آن از قبیل ردیابی ویروس‌ها و سرویس‌های مخرب علمی و انسانی که همواره در صدد آسیب‌رسانی به مجموعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نظام ماست و نیز دهها و صدها عملیات موفق آنان از قبیل به تور انداختن ریگی جنایتکار و نفوذ در دستگاه های پر طمطراق  اطلاعاتی و جاسوسی دشمنان از جمله تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی را پاس بداریم و برای این عزیزان و همه نیروهای ساعی و گمنام و غیر گمنام در تمامی نهادهای امنیتی و انتظامی و نظامی دعا و آرزوی توفیقات بیشتر نماییم.
انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول