اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

درخواست مسؤولین لاهیجان از علوم پزشکی برای پیگیری وضعیت بیمارستان پیروز

مسؤولین لاهیجان خواستار حل مشکل بیمارستان پیروز این شهرستان از دانشگاه علوم پزشکی شدند تا هر چه زودتر وضعیت رئیس این بیمارستان مشخص شود.

درخواست مسؤولین لاهیجان از علوم پزشکی برای پیگیری وضعیت بیمارستان پیروز

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری لاهیجان در سالن‌ اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه از همه مسؤولین می‌خواهم به فضای مجازی توجه کنند اظهار کرد: دشمن برنامه دقیقی برای نفوذ به کشور از طریق فضای مجازی دارد لذا از همه مسؤولین می‌خواهم به ایجاد فضای آرام در شبکه‌های اجتماعی تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت بیمارستان پیروز گفت: برای حل مشکلات بیمارستان باید پیگیری لازم انجام شود زیرا بیمارستان به یک رئیس نیاز دارد و از مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان می‌خواهم به این مسئله توجه کنند. 

امام‌جمعه شهرستان لاهیجان با اذعان به اینکه آمریکا می‌خواهد نفوذ ایران در منطقه را از بین ببرد تصریح کرد: بعد از انقلاب، ایران  در منطقه دارای نفوذ بسیار زیادی شده  و به‌نوعی معادلات خاورمیانه را تعیین می‌کند ‌به همین دلیل استکبار می‌خواهد نفوذ ایران در منطقه را از بین ببرد.

مسئله اول کشور اقتصاد است 

نماینده مردم‌ شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه انقلاب سربلندی خود را مدیون خون شهدا است اظهار کرد: انقلاب در طول این 39 سال مورد تجاوزهای دشمن قرارگرفته که ایستادگی و‌ سربلندی خود را مدیون سپاه پاسداران و  ارتش است که شهیدان زیادی را تقدیم نظام کرده‌اند.

ذبیح‌الله نیکفر با اشاره به شعار اصلی انقلاب در دنیای اسلام گفت: شعار انقلاب، آزادی، مبارزه با ظلم و کمک به کشورهای مظلوم بوده و به‌ همین دلیل استکبار، سپاه را در بین گروه‌های تروریستی قرار داده است.

وی با اذعان به اینکه مسئله اول کشور اقتصاد است تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله اول کشور اقتصاد و اشتغال است که باید به‌طورجدی پیگیری شود که لازمه انجام این کار انقلابی عمل کردن و برطرف کردن موانع تولید است.

نماینده مردم شهرستان لاهیجان با تأکید بر توجه مسؤولین به مسئله سیل در کشور افزود: باران‌های اخیر نعمت‌های زیادی بر کشور داشته ولی بحران‌هایی را ایجاد کرده است لذا از همه مسؤولین می‌خواهم به حل مشکلات مناطق سیل‌زده کمک کنند.

نیکفر با بیان اینکه بازسازی گلزار شهدا حتماً باید پیگیری شود اظهار کرد: شهدا ولی‌نعمت انقلاب و‌ مردم بوده و‌ باید به آن‌ها احترام بگذاریم و باید اقدامات لازم برای بازسازی گلزار شهدا انجام شود.   

وی با اشاره به عدم حضور بعضی از روسای ادارات در محل کار خود تصریح کرد: مردم وقتی در یک اداره حضور پیدا می‌کند باید رئیس اداره به هر نحوی شده کار ارباب‌رجوع را انجام دهند نه اینکه در ساعت اداری به مکان‌های دیگر بروند.

نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه تمام تلاش خود  را کرده تا دغدغه چای‌کاران برطرف شود گفت: مجمع نمایندگان گیلان طی نامه‌ای با پیگیری و‌ هماهنگی با سازمان چای به دنبال حل مشکل چای‌کاران است تا چای‌کاران بی‌دغدغه بی‌کار خود ادامه دهند. 

نیکفر با اشاره عدم حل مشکل پسماند در شهرستان لاهیجان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان لاهیجان پسماند و‌ شیرابه است که یک جوان لاهیجان دستگاهی را برای حل این مشکل اختراع کرده ولی متأسفانه به آن توجه نشده است.

کمک پنج میلیارد تومانی مردم لاهیجان به سیل‌زدگان

فرماندار شهرستان لاهیجان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسؤولین باید ارتباط با مردم را حفظ کنند اظهار کرد: مردم ارکان اصلی نظام بوده و در همه عرصه‌ها درصحنه حضور و‌ وفاداری خود به انقلاب را  نشان داده و مسؤولین باید تمام تلاش خود را ایجاد آرامش برای مردم فراهم کنند‌.

سید اسماعیل میرغضنفری با اشاره به برنامه استکبار برای ایجاد ناامیدی در کشور گفت: سیل یک حادثه طبیعی بوده و اتفاقات بعدازآن غیرطبیعی و در راستای ایجاد ناامیدی در بین مردم بود که باید به آن توجه شود.

وی با اذعان به اینکه استکبار می‌خواهد از هر اتفاقی استفاده و نظام را ناکارآمد نشان دهد تصریح کرد: دشمن ۴۰ سال به دنبال نابودی و سرافکندگی انقلاب است و بعد از هر بحرانی در کشور سریعاً نیروهای خود در کشور را آماده ایجاد ناامیدی در جامعه می‌کند ولی مردم با هوشیاری خود اجازه چنین کاری را نداده و برنامه استکبار را خنثی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه آمریکا با مسدود کردن حساب هلال‌احمر دشمنی خود با ملت ایران را علنی کرده است افزود: دولتمردان آمریکایی همواره صحبت از دوستی با ملت ایران کرده ولی در هنگام بحران با جلوگیری از ورود کمک‌های کشورهای دیگر به هلال‌احمر، دشمنی خود با مردم را علنی کرده ولی با عنایت پروردگار انقلاب همیشه خودکفا بوده است‌.

غضنفری با اشاره به اهداف آمریکا برای مسدود کردن حساب هلال‌احمر گفت: آمریکا با خروج از برجام در دنیا منزوی‌شده و سعی دارد با این کار اقتدار خود را به دست آورده، ایجاد اختلاف در کشور و ‌نفوذ ایران در منطقه را کم کند.

وی با محکوم کردن قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی بیان کرد: استکبار با قرار دادن نام سپاه در بین گروه‌های تروریستی  سعی در بدبین کردن این نهاد در کشور داشت ولی این کار باعث اتحاد تمام ارگان‌ها در کشور شده است.  

فرماندار شهرستان لاهیجان  با اشاره به همراهی تمام ارکان نظام برای کمک به مردم سیل‌زده خاطرنشان کرد: هرگاه در کشور بحران ایجادشده است مردم، مسؤولین، ngo های مردم‌نهاد، سپاه و ارتش به کمک مردم سیل‌زده آمده تا نگرانی آن‌ها را برطرف و با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه دهند که تاکنون پنج میلیارد تومان از این شهرستان به مناطق سیل‌زده کمک شده است.

غضنفری با بیان اینکه از همه ادارات می‌خواهم قانون را رعایت کنند اظهار کرد: امسال سال انتخابات بوده و دشمن از مدت‌ها پیش می‌خواهد مردم را از حضور در صندوق منصرف کند، لذا از همه ادارات می‌خواهم قانون را رعایت کرده و در شب‌نشینی‌های عده‌ای شرکت به‌عنوان رئیس اداره شرکت  نکنند.

وی با اشاره به  مشکلات بیمارستان پیروز گفت: بحث بیمارستان پیروز دارد به یک معطل برای شهرستان تبدیل می‌شود لذا از مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم تا شرایط برای بیمارستان پیروز تصمیم‌گیری نکرده خودشان این مشکل را حل کنند.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول