اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رسیدگی به 37 درخواست و مکاتبه واحدهای صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

دبیر ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در استان یزد گفت: در سال 1397 به 37 درخواست و مکاتبه واحدهای صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد رسیدگی گردید.

رسیدگی به 37 درخواست و مکاتبه واحدهای صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

معاون برنامه‌ریزی و دبیر ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در استان یزد گفت: در سال 1397 به 37 درخواست و مکاتبه واحدهای صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد رسیدگی و تصمیمات مقتضی در حمایت از این بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ گردید.

سید رضا سجودی در این رابطه اظهار داشت: از مجموع 37 درخواست یا مکاتبه واصله به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در استان یزد، 23 مورد با پیگیری صورت پذیرفته از سوی دبیرخانه و مابقی با برگزاری 6 جلسه و تصویب 16 مصوبه در جلسات ستاد، موردبررسی قرارگرفته و نسبت به رفع مشکلات واحدهای صنعتی اقدامات مؤثر انجام‌شده است.

وی افزود: حسب پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، تمامی مصوبات مذکور به‌موقع اجرا گذاشته‌شده و تا حصول نتیجه پیگیری شده‌اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: همراهی و همکاری کلیه اعضای ستاد و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، هم سویی با دیگر مراجع مرتبط مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در انجام مأموریت‌های محوله بسیار ستودنی و ازجمله عوامل اصلی توفیقات حاصله بوده است.

معاون برنامه‌ریزی دادگستری استان یزد در خصوص برخی موانع و مشکلات تولید در استان، گفت: عمده مشکلات مبتلابه واحدهای صنعتی استان مربوط به تعویق پرداخت اصل و فروعات مأخوذه از بانک‌ها، نیاز به واگذاری اراضی و تشکیل پرونده‌ها در مراجع قضایی، سازمان امور مالیاتی و اجرای ثبت‌اسناد لازم‌الاجرا بوده که در راستای مساعدت جهت احیاء یا جلوگیری از تعطیلی و یا افزایش توان تولید یا رقابت آن‌ها، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردیده است.

سجودی ابراز داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سال جدید را تحت عنوان « سال رونق تولید » نام‌گذاری کرده‌اند، در سال جدید تأکید اصلی و نقشه راه ستاد معطوف به تحقق این مهم خواهد بود.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول