اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارسال كمك‌هاي فعالين اقتصادي حوزه صنعت هرمزگان به استان‌هاي خوزستان و گلستان

مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي هرمزگان گفت: در پی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور و بروز مشکلات برای هموطنان، كاركنان اين شركت در اقدامی خداپسندانه و منسجم سه روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

ارسال كمك‌هاي فعالين اقتصادي حوزه صنعت هرمزگان به استان‌هاي خوزستان و گلستان

سیدامیر امیری‌زاد پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور و ضرورت پشتیبانی از هموطنان سیل‌زده اظهار داشت: در راستای مسؤولیت اجتماعی و حمایت از هموطنان سیل‌زده، کارمندان این شرکت سه روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دادند تا طبق اولویت نیاز، به نفع مردم سیل‌زده استان‌های درگیر سیل هزینه شود.

وی افزود: پیش از این شهرکهای صنعتی و فعالین اقتصادی حوزه صنعت و معدن هرمزگان محموله مواد مصرفی ضروری شامل آب، پتو، پیک‌نیک، مواد غذایی و ...  در دو مرحله برای سیل‌زندگان استان‌های خوزستان و گلستان ارسال کردند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی افزود: همکاران ما تلاش کردند در سیل مهربانی نقشی ایفا کنند و امیدواریم شرایط مناطق سیل زده هرچه زودتر به حالت مطلوب برگردد.

امیری‌زاد خاطرنشان کرد: بارش باران در نوروز امسال علاوه بر خیر و برکت برای برخی از مناطق همراه با جاری شدن سیل بود که مشکلات فراوانی را برای هموطنان در نقاط حادثه خیز بوجود آورده است.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول