اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قیمت مرغ تنظیم شد

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت مرغ گفت: امروز قیمت مرغ گرم به همان میزانی که در تنظیم بازار مصوب شده بود، رسیده است.

قیمت مرغ تنظیم شد

سید ناصر رمضانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای امسال قیمت مرغ گرم آزادسازی شده و این عرضه و تقاضا است که نرخ آن را تعیین می‌کند.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه در ابتدای آزادسازی قیمت مرغ گرم در رنج 15 هزار و 500 تومان قرار داشت، اضافه کرد: به مرور زمان و با کاهش تقاضا و افزایش عرضه قیمت مرغ گرم به 12 هزار و 200 تومان هم رسید.

وی با اشاره به اینکه از دیروز این قیمت هم کاهش یافته و به 11 هزار و 850 تومان رسیده است، افزود: این قیمت نزدیک به همان قیمت 11 هزار و 500 تومانی است که در ستاد تنظیم بازار مصوب شده بود.

رمضانلو با بیان اینکه قیمت کنونی مرغ گرم متعادل است، تصریح کرد: بر اساس همین رنج قیمتی روزانه 40 تا 45 تن توزیع مرغ را در زنجان داریم.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت: با توجه به روند کاهشی که قیمت مرغ گرم دارد، مرغ منجمد توزیع نمی‌شود و در واقع این کار ضرورتی هم ندارد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول