اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح موسسه فرهنگی قرآن و عترت و شعبه بین‌المللی بنیاد نهج‌البلاغه در لواسان

هم‌زمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) موسسه فرهنگی قرآن و عترت روح الجنان و شعبه بین‌المللی بنیاد نهج‌البلاغه در لواسان افتتاح شد.

افتتاح موسسه فرهنگی قرآن و عترت و شعبه بین‌المللی بنیاد نهج‌البلاغه در لواسان

به گزارش خبرگزاری فارس از لواسان، موسسه فرهنگی قرآن و عترت روح الجنان و شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه در لواسان با حضور مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران افتتاح شد.

در این آیین افتتاح که هم‌زمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) بود که با حضور رئیس جامعه تعلیمات اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز و معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) جائیج برگزار شد.

بنیاد نهج‌البلاغه در حوزه علمیه قم به تأسیس مرکز آموزش تخصصی نهج‌البلاغه اقدام کرده است که با مجوز و همکاری حوزه علمیه قم در طول ۱۲ سال ۸۰ نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

همچنین موسسه فرهنگی روح الجنان هم در آیین امروز کار خود را رسماً آغاز کرد.

برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی شامل آموزش ازدواج، آموزش آیین همسرداری، آموزش تربیت فرزند، دوره پرورش خلاقیت کودکان بر مبنای روش‌های فلسفه کودک بنیاد حکمت صدرا و مشاوره خانواده از اولویت‌های اجرایی برنامه‌های بنیاد نهج‌البلاغه لواسان در سال ۹۸ خواهد بود.

برگزاری دوره تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری دوره آشنایی با نهج‌البلاغه در سطوح نوجوانان و جوانان، برگزاری دوره حفظ موضوعی حکمت‌های نهج‌البلاغه، برگزاری محافل انس با قرآن و نهج‌البلاغه، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در مدارس، نهادها و سازمان‌های منطقه، برگزاری دوره تربیت مربی قرآن و نهج‌البلاغه جهت مدارس و حوزه علمیه از دیگر برنامه‌های بنیاد نهج‌البلاغه و موسسه فرهنگی قرآن و عترت روح الجنان عنوان‌شده است.

انتهای پیام/و/م/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول