اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رفع مشکلات واحدهای تولیدی لازمه رونق تولید است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش از مشکلات اساسی شرکت‌های تولیدی در سال 97 بوده است ازاین‌رو می‌طلبد برای چرخش چرخ تولید در سال جاری این معضلات حل شود.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی لازمه رونق تولید است

 محمدتقی آبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، ایجاد تعامل بین کارگر و کارفرما را ملاک تداوم رونق تولید دانست و بیان کرد: با ایجاد تعامل و تحکیم روابط بین کارگر و کارفرما می‌توان شاهد تداوم رونق تولید در واحدهای تولیدی بود.

وی تصریح کرد: اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان درصدد است با تحکیم روابط و ایجاد تعامل بین کارگر و کارفرما در قالب تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، اعتراض‌های کارگری در سال 98 را به حداقل رساند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق رونق تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی استان نیاز است علاوه بر تحکیم روابط کارگر و کارفرما، دیگر موانع بر سر راه تولید شناسایی و برای رفع آن اقدامات اساسی انجام شود.

آبایی عمده مشکل واحدهای تولیدی در سال 97 را تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه عمده معضل واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه است می‌طلبد در سال جاری دولت تدابیر لازم را برای حل این معضل به کار گیرد.

وی افزود: افزایش قیمت مواد اولیه و مشکلات اقتصادی سال گذشته نیز تأثیر به سزایی در کاهش تولید داشته ازاین‌رو می‌طلبد با هم‌فکری و اتخاذ تصمیم‌های اصولی در راستای تحقق رونق تولید گام برداشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول