اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بستری شدن 10 مامور نیروی انتظامی درحواشی بازی تراکتور

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از بستری شدن 10 مامور نیروی انتظامی در بیمارستان بر اثر حواشی مسابقه اخیر تیم تراکتورسازی تبریز خبر داد.

بستری شدن 10 مامور نیروی انتظامی درحواشی بازی تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو در برنامه ورزشی "موج فوتبال" شبکه استانی سهند با اشاره به حواشی مسابقه اخیر تیم تراکتورسازی تبریز در جریان لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: قطعا هواداران فهیم تراکتور اجازه نخواهند داد که بدخواهان و معاندان از حواشی و اتفاقات پیش آمده در مسابقات این تیم سوءاستفاده کنند.

وی افزود: بعد از اتفاقات اخیر، جلسه فوق‌العاده‌ای به دستور استاندار و با حضور مسوولان ذی‌ربط تشکیل شد و پس از بررسی دقیق جوانب موضوع، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

راستگو خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان و مسوولان امر با جدیت پیگیر موضوع هستند و امیدواریم در مسابقه بعدی تیم تراکتور، تصویر شایسته‌ای از این تیم و هواداران فهیم آن به کل کشور مخابره شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جایگاه امروز تیم تراکتورسازی، مدیون حمایت‌های بسیار بالای مردم و هواداران پرشور آن است، افزود: برد و باخت در فوتبال طبیعی است؛ اما با توجه به انتظارات هواداران از تیم تراکتورسازی، ناراحتی آنها بعد از باخت اخیر قابل درک است.

وی افزود: البته باخت در یک مسابقه، نباید باعث بروز اتفاقاتی نظیر آن‌چه هفته گذشته رخ داد، شود و هواداران واقعی تیم تراکتور هم از این اتفاقات ناراحت هستند.

راستگو با انتقاد از رسانه‌هایی که به درج و انتشار اخبار کذب در خصوص حواشی تیم تراکتورسازی پرداخته بودند، گفت: سعه صدر و خویشتن‌داری نیروی انتظامی در این اتفاقات کاملا مشهود بود، به نحوی که تعدادی از آنها در جریان این اتفاقات مجروح شدند و 10 نفر نیز هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

وی تاکید کرد: قطعا هواداران فهیم تیم تراکتورسازی نیز قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند و در مسابقات بعدی این قدردانی خود را نشان خواهند داد.
انتهای  پیام/60001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول