اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پیام تبریک آیت‌الله رشاد خطاب به سرداران سلامی و جعفری

درپی انتصاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی به عنوان فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران در پیامی انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

پیام تبریک آیت‌الله رشاد خطاب به سرداران سلامی و جعفری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، درپی انتصاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی به عنوان فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران در پیامی انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

حضرت مستطاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی- مازال موفقاً.
فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
سلام ‌الله علیکم.

برازندگی شولای اعتماد نیابت عامه‌ی حضرت بقیه الله (عج) و فرماندهی کل قوی را بر قامت برومند آن برادر مجاهد و فکور مبارک باد می‌گویم، و از صمیم قلب، از بارگاه بلند باری برای شما سلامت و سعادت و سرفرازی مسألت می‌کنم.
تقارن این انتصاب شایسته با اعیاد شعبانیه، خاصه میلاد منور حضرت سیدالشهداء (ع) و سالگشت تاسیس نهاد انقلابی، جهادی و مردمی سپاه و همزمان با رفتار نابخردانه‌ی رییس جمهور بی‌خرد آمریکای جبار غدار، بسیار معنی‌دار است. رجاء واثق دارم که در سایه‌ی الطاف رحمانی و عنایات خاصه‌ی حجت حاضر حق(عج) و اندیشه و اراده‌ی انقلابی خویش و همکاران مجاهدتان، تدابیر کارسازی در جهت ارتقاء اقتدار و توانایی‌های دفاعی امنیتی کشور و تقویت سپاه سربلند که نهاد رکنی دفاع و امنیت میهن ماست، در مقابله با تهدیدات روزافزون دشمنان، و گسترش و ژرفایش بصیرت انقلابی و روحیه‌ی ولایی در آحاد آن نهاد، و تحقق رهنمودهای راهبردی زعیم حکیم امت و فرماندهی شجاع و بصیر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)، موفق خواهید بود.

علی‌اکبر رشاد ۲، ۲، ۹۸

* پیام تبریک آیت‌الله رشاد خطاب به سردار سرلشگر پاسدار عزیز جعفری

 آیت‌الله علی‌اکبر رشاد مؤسس و ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، طی پیامی از خدمات سردار سرلشگر پاسدار جعفری قدردانی و انتصاب وی را به مسؤولیت قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله (عج) تبریک گفت. وی در این پیام برای سردار جعفری توفیقات شایان و نمایانی را در سنگر خطیر جبهه‌ی جنگ نرم آرزو کرد.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

حضرت مستطاب سردار سرلشگر پاسدار عزیز جعفری- مازال موفقاً.
مسؤول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (ارواحنا فداه).
سلام ‌الله علیکم.

خدمات ارزنده آن برادر مجاهد و انقلابی در سنگرگاه‌های مختلف انقلاب و دفاع، خاصه دوره‌ی درخشان فرماندهی کلّ سپاه، هرگز از حافظه‌ی قدرشناسی ملت وفادار زدوده نخواهد شد. اینک که حسب علاقه‌ی جناب‌عالی و به حکم زعیم حکیم امت و رهبر فرهیخته‌ی انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)، به سنگر خطیر جبهه‌ جنگ نرم انتقال یافته‌اید، امید می‌رود همچون گذشته، گام‌های شایانی و نمایانی در جهت صیانت از آرمان‌های انقلاب و تحقق رهنمودهای راهبردی معظم‌له بردارید.
اینجانب ضمن قدرشناسی از خدمات ارزشمند پیشین و عرض تهنیت به‌ مناسبت این انتصاب شایسته، از صمیم قلب، از بارگاه بلند باری برای شما سلامت و سعادت و سرفرازی مسألت می‌کنم.

علی‌اکبر رشاد ۲، ۲، ۹۸

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول