اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قطار شهری کرمانشاه 30 سال دیگر افتتاح می‌شود/ درب کمیسیون ماده 100 را باید گل گرفت!

جلسه شورای شهر کرمانشاه با حضور شهردار در ساختمان شهرداری برگزار شد و اعضای نسبت به مسائل و مشکلات شهری به گفت‌وگو پرداختند و بعضاًً انتقادات سفت و سختی به برخی تصمیمات وارد کردند.

قطار شهری کرمانشاه 30 سال دیگر افتتاح می‌شود/ درب کمیسیون ماده 100 را باید گل گرفت!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عصر امروز جلسه شورای شهر کرمانشاه با حضور شهردار در ساختمان شهرداری برگزار شد و اعضای نسبت به مسائل و مشکلات شهری به گفت‌وگو پرداختند.

در این جلسه طیب حیدری از اعضای شورای شهر با انتقاد تند از کمیسیون ماده 100، گفت: درب این کمیسیون باید گل گرفته شود!

وی با اشاره به وجود ضرایب مختلف جریمه تخلفات که از ضریب 0/5 تا 3 را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: در موارد مشابه می‌بینیم که بر اساس روحیات افراد کمیسیون در لحظه صدور رأی، آراء  متفاوتی صادر می‌شود و این یک ظلم و اجحاف بزرگ در حق مردم است.

طیب حیدری با بیان اینکه همه تقصیرات گردن شورای شهر انداخته می‌شود و اینکه بعضی  قوانین متعلق به 60-70 سال پیش است، تأکید کرد باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

وی پیشنهاد کرد در اسرع وقت جلسه‌ای تشکیل شود و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد تا شاهد این سطح از اختلاف در صدور رای نباشیم.

در ادامه این جلسه سید حجت موسوی اجاق با اشاره به پروژه قطار‌شهری کرمانشاه،گفت: با شرایط کنونی 20-30 سال طول می‌کشد تا این پروژه به سرانجام برسد و این طرح عملا از حیز انتفاع افتاده است.

احسان احسانی دیگر عضو شورا با تکذیب خبر تخریب ستون‌های قطار شهری، تأکید کرد: همه اعضای شورا موافق پروژه قطار‌شهری هستند و حرف ما این است که یک مرجعی باید جلو بیاید که بتواند هزینه این پروژه را تقبل و آن را تکمیل نماید.

وی افزود: ما از روند پیشرفت کار و اختصاص بودجه برای این پروژه ناراضی هستیم و خواهان آن هستیم که برآورد کلی از وضعیت فعلی و چشم‌انداز آن ارائه شود.

گفتنی است در این جلسه دفترچه توافقات شهرداری به اعضا ارائه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول