اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خدمات‌رسانی موکب‌های کرمانی در حمیدیه خوزستان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: موکب‌هایی از استان کرمان در حمیدیه مستقر شده‌اند و هر وعده بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار پرس غذا در بین مردم توزیع می‌کنند.

خدمات‌رسانی موکب‌های کرمانی در حمیدیه خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت:  از مردم و مسئولان استان کرمان برای راهپیمایی و حمایت از سپاه در برابر اقدام رئیس جمهور آمریکا که سپاه پاسداران را در زمره گروه‌های تروریست مطرح کرده، تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد:  یکی از تدابیر حکیمانه و عمیق و دقیقی که امام راحل در بدو پیروزی انقلاب اسلامی اتخاذ کردند و این حرکت در همه انقلاب‌های دنیا نه‌تنها کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است شکل‌گیری نهادهای انقلابی از جمله بحث تشکیل سپاه بود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج مستضعفین برای حراست و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تاسیس شد، تصریح کرد: در طول 40 سال انقلاب اسلامی سپاه در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین بوده است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه نقش سپاه بر می‌گردد به نگاه نافذ و عمیقی که امام راحل داشتند، گفت: امام در جمله معروف خود در مورد سپاه فرمودند، اگر سپاه نبود کشور هم نبود و هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد این جمله را دقیق‌تر وعمیق‌تر می‌بینید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این کینه و خباثتی که نسبت به سپاه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دارند برگرفته از این است که سپاه در طول این چهل سال توانسته تکلیف، رسالت و مسئولیت خود را به بهترین وجه انجام دهد.

ابوحمزه با اشاره به اینکه سپاه همچنان خادم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است، ابرازداشت: سپاه تمام توان خود را در خدمت نظام و انقلاب اسلامی گذاشته است و فقط تدابیر و عوامل حکیمانه امام بزرگوار و مقام معظم رهبری را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: 100 نفر از گروه‌های جهادی متخصص از استان کرمان به منطقه سیل‌زده پل‌دختر لرستان اعزام و به مدت 10 روز در این منطقه خدمات به مردم ارائه کردند.

ابوحمزه با بیان اینکه مسئولیت شهرستان حمیدیه در خوزستان نیز به سپاه ثارالله استان کرمان واگذار شد، عنوان کرد: 15 روستا در این شهرستان زیرآب رفته بودند و از 15 روستا 11 روستا آب آنها تخلیه شده و مردم کم‌کم وارد روستاها و خانه‌های خود می‌شوند و تنها چهار روستا آب در آنها جریان دارد و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر این روستاها را هم از آب تخلیه کنیم.

وی افزود: موکب‌هایی از استان کرمان در حمیدیه مستقر شده‌اند و هر وعده بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار پرس غذا در بین مردم توزیع می‌کنند، همچنین 259 میلیون تومان وجه نقد در سطح نواحی سپاه و مقاومت بسیج جمع‌آوری شده و در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 50 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین ازاستان کرمان به شهرستان حمیدیه اعزام شده، بیان کرد: 30 کامیون اقلام نیز از طریق مرم، ادارات، شهرک‌های صنعتی و معدنی جمع‌آوری شد شهرستان حمیدیه اعزام شدند.

ابوحمزه گفت: استان کرمان تنها استانی در کشور بود که همه مسئولین استانی آن از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار و معاونان استاندار و مدیران ادرات مختلف در شهرستان حمیدیه حضور پیدا کردند.

وی بیان داشت: همایش ملی رسانه‌های نوین در شکل‌دهی نهادهای اجتماعی در تاریخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان برگزار می‌شود و از وزیر ارتباطات، معاون وزیر ارشاد، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است.

وی گفت:  بسیج رسانه برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری آموزش‌های تخصصی، راهیان نور، دوره‌های فعال‌سازی رسانه‌ها در ابعاد مختلف و... می‌توان نام برد.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول