اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرواز آرزوهای رنگین کودکان بر دیوارهای بیمارستان تبریز + تصاویر

آرزوهای رنگین کودکان بر دیوارهای بیمارستان کودکان تبریز به همت موسسه تسکین نقش بست و دنیای کودکانه را رنگین‌تر کرد.

پرواز آرزوهای رنگین کودکان بر دیوارهای بیمارستان تبریز + تصاویر

جواد میلانی مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در تشریح این مهم اظهار داشت: در راستای تلطیف فضای بیمارستان و حفظ شادی و روحیه کودکان بیمار، موسسه تسکین با همراهی طراحان خود، نقاشی و آرزوهای کودکان را در قالب طرح و تصاویر شاد بر دیوار های بیمارستان ثبت کرد.

وی گفت: این تصاویر که حالت روایی و داستانی دارند فضایی پر از رنگ و شادی را فراهم آورده‌اند تا کودکان را در دوران بستری و بیماری هر چه بیشتر در پیوند با دنیای خود نگه دارند.

میلانی در عین حال افزود: روایی بودن نقاشی‌ها و تصاویر روی دیوار فرصتی را برای مربی تسکین فراهم آورده تا قصه‌ها و داستان‌های خود برای کودکان را در تمام فضای بیمارستان گسترش دهد.

میلانی با اشاره به استقبال کودکان و خانواده‌های آنها از فضای شاد ایجاد شده در بیمارستان، یادآور شد: کودکان و خانواده‌های آنها به تنهایی نمی‌توانند دوران درمان و سختی‌های روحی و مالی را طی کنند و روحیه شاد کودکان نه تنها تاثیر به سزایی در روند درمان دارد بلکه پس از درمان نیز باید این حمایت و روحیه حفظ شود تا بتوانند زندگی موثری را در جامعه آغاز کنند.

مدیرعامل  موسسه تسکین ضمن قدردانی از همراهان همیشگی این مجموعه در پروژه‌های مختلف گفت: در طراحی و اجرای نقاشی و ساخت استیکر آرزوهای کودکان آیسان مرادی و امین جباری تسکین را همراهی کردند که تلاش آنها جای قدردانی دارند.



انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول