اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ایجاد شود

استاندار اصفهان گفت: باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ویژه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شکل بگیرد که در این راستا معاون هماهنگی امور اقتصادی ماهانه برای بررسی مسائل باید در منطقه حاضر شود.

باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی  عصر امروز در نشست با صنعتگران کاشان با اشاره به برخی مشکلات اظهار داشت: تمام تلاش دولت و مسؤولین بر این است که به تولید داخلی رونق دهند اما شرایط خاص کشور از جمله تحریم‌ها و همچنین مشکلات داخلی مانند سیل که خارج از خواست دولت است محدودیت‌ها را به وجود می‌آورد.

استاندار اصفهان با اشاره به سفر رئیس بانک مرکزی به کاشان گفت: قرار است نشست به طور مرتب با رئیس بانک مرکزی برگزار شود که در این راستا، ناصر همتی پس از ماه مبارک رمضان به کاشان سفر خواهد کرد تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتگران را در حد توان برطرف کنیم.

وی افزود: واحدهای تولیدی در حال حاضر اگر بخواهند با استفاده از ارز نیمایی کالا تولید کنند، هزینه تمام شده کالا به مراتب بیشتر از قبل خواهد شد.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های کاشان تصریح کرد: کاشان شهری صنعتی و طبیعی است که مشکلاتش بیشتر از سایر مناطق در کشور است ولی در صدد هستیم با تشکیل کمیته حمایتی و بررسی مشکلات، در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

به گفته وی، کمیته مذکور ماهی یک بار در کاشان تشکیل جلسه خواهد داد.

استاندار اصفهان عنوان کرد: باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ویژه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شکل بگیرد که در این راستا معاون هماهنگی امور اقتصادی ماهانه برای بررسی مسائل باید در منطقه حاضر شود.

وی افزود: تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه در گردش برخی واحدهای تولیدی بزرگ این استان که با مشکل رو به رو شدند، بین سه تا چهار برابر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/63108/پ 10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول