اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| حل موقت مشکلات ملوان با حمایت مالی منطقه آزاد

درحالی‌که هواداران ملوان انزلی، سالی سخت را تجربه کرده‌اند، منطقه آزاد با اسپانسری از تیم فوتبال ملوان انزلی، مشکلات مالی این تیم را به‌صورت موقت حل کرده است.

فارس من| حل موقت مشکلات ملوان با حمایت مالی منطقه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«نیاز تیم ملوان انزلی به مدیریت جدید و حمایت مالی» یکی از موضوعاتی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

ملوان فصل 97-98 را با مالکی جدید آغاز کرده و هدفشان صعود به لیگ برتر بوده است، مشکلات ملوان خیلی زود سرباز کرد و این تیم قدیمی با کسر شش امتیاز مواجه شد، شکایت زوران به فیفا، ملوانان را وارد فاز جدیدی کرده که پیش‌ازاین، هرگز تجربه آن را نداشته‌اند.

محرومیت و کسر امتیازات بیشتر در کنار شکایت پاشنکو، دیگر بازیکن خارجی ملوانان، مسؤولین شهری و استانی را برآن داشت که دست‌به‌کار شده و طلب این دو بازیکن خارجی را پرداخت کنند، ورود این مسؤولین به‌ویژه منطقه آزاد هرچند دیرهنگام بود ولی از فاجعه که همانا سقوط به دسته‌های پایین‌تر بود، جلوگیری کرد.

شکست در دربی گیلان مقابل سپیدرود در جام حذفی، تلخی فصل را برای ملوانان دوچندان کرد، نتایج ضعیف ملوان در لیگ دسته اول به همراه فرهاد پورغلامی باعث شد، مدیرعامل وقت باشگاه خواهان برکناری سرمربی ملوان شود، این تصمیم با مقاومت برخی مسؤولین تصمیم‌ساز انزلی‌چی که همواره پشت‌صحنه حاضر هستند، روبه‌رو شد و قهر مدیرعامل و مالک 70 درصدی باشگاه را در پی داشت.

مقاومت رفیع نیا، مدیرعامل وقت باشگاه باعث شد فرهاد پورغلامی سرانجام از کار برکنار شده و محمد احمدزاده جایگزین وی شود، احمدزاده در نیم‌فصل نخست، نتایج ضعیف پورغلامی را تکرار کرد ولی هر چه از نیم‌فصل دوم سپری شد، ملوان به تیمی مدعی مبدل شد و با نتایجی درخشان، از جمع دو تیم انتهای جدولی فاصله گرفته و به میانه‌های جدول صعود کرد.

برطرف شدن مشکلات فنی ملوان باعث شد مشکلات مالی این باشگاه، بیش‌ازپیش رخ‌نمایی کند، نوسانات ارزی نقش بسزایی در عدم ایفای تعهدات مالک باشگاه ملوان داشته است، مالکی که با قول برخی مسؤولین وارد گود شد و در میانه‌های راه، خود را باسیلی از مشکلات، تنها دید!

مصاحبه‌های احمدزاده علیه مدیریت باشگاه، باعث شد مالکین 70 درصدی باشگاه، فرصت را غنیمت شمرده و به این بهانه، عطای کار را به لقایش بخشند!

ملوان بدون مالک، کاری سخت در ادامه لیگ پیدا کرد، تیم بانوان این باشگاه با سختی هزینه سفر و هتل را تأمین کرده و حتی برای تمرین مجبور به حضور در شهرهای مجاور بوده است، مشکلاتی که هنوز گریبان گیر پرطرفدارترین تیم فوتبال بانوان ایران است، تیم مردان ملوان نیز در تأمین هزینه‌های ایاب و ذهاب با مشکل روبه‌رو شد و حتی یک دیدار را تنها با 18 تن اعزام شد.

مشکلات عدیده ملوان باعث پویش‌های مردمی شده و هواداران این تیم، خواستار توجه هر چه بیشتر مسؤولین استانی و به‌ویژه شهری شدند، درخواست هواداران ملوان با لبیک برخی از مسؤولین مواجه شد، ملوانان هم‌اکنون با اسپانسری منطقه آزاد، مشکلی در ایاب و ذهاب و اسکان ندارند ولی پرواضح است که تیمی مدعی صعود به لیگ دسته اول، حمایت مالی فراتر را می‌طلبد.

حمایت از ملوان، در دستور کار سازمان منطقه آزاد

عضو هیئت‌مدیره و سخنگوی سازمان منطقه آزاد با اشاره به درخواست هواداران ملوان مبنی بر حمایت از این تیم، اظهار کرد: منطقه آزاد در دو فصل اخیر، حامی مالی باشگاه ملوان بوده و حمایت از این تیم، از اولویت‌های این سازمان است.

امین افقی با بیان اینکه حمایت از ملوان در فصل جدید در دستور کار سازمان منطقه آزاد قرار دارد، گفت: سازمان منطقه آزاد با تمام توان در فصل جاری برای خرسندی و رضایت مردم انزلی و هواداران ملوان از این تیم ریشه‌دار حمایت خواهد کرد و امیدوار هستیم با حمایت، همدلی و همراهی تمامی مسؤولین، کادر فنی، بازیکنان و هواداران در فصل آتی جشن صعود به لیگ برتر برپا کنیم.

حمایت اداره کل ورزش و جوانان انزلی از ملوان

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی با اشاره به حمایت این اداره از ملوان اظهار کرد: همواره در کنار ملوان بوده‌ایم و این تیم ریشه در قلب مردم دارد.

حمیدرضا قهرمانی با بیان اینکه به‌عنوان مسؤول اداره ورزش و جوانان انزلی همواره از ملوان حمایت کرده است، گفت: آمادگی کامل برای رفع‌ورجوع مشکلات ملوان را داشته و امیدواریم در کنار همه مسؤولین شهرستان، دوباره شاهد پرواز قوهای سپید باشیم.

پایبندی نیروی دریایی به تعهدات خود در قبال ملوان

امیردریاردار دوم عرشه با اشاره به پایبندی نیروی دریایی ارتش به تعهدات خود در قبال ملوان اظهار کرد: نیروی دریایی 30 درصد از سهام ملوان را در اختیار داشته و همواره به تعهداتمان در قبال این تیم پایبند بوده‌ایم.

عبدالوهاب طاهری با بیان اینکه نیروی دریای با مسؤولین شهرستان در تعامل است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در راستای اوج‌گیری ملوان به‌کاربرده و امیدواریم ملوان هر چه سریع‌تر به دوران اوج خود بازگردد.

آمادگی کامل شهرداری انزلی در حمایت از ملوان

شهردار انزلی با اشاره به مطالبه هواداران ملوان انزلی مبنی بر حمایت از این تیم، اظهار کرد: شهرداری انزلی با تمام توان و پتانسیل خود در خدمت ملوان و هواداران این تیم بوده و یکی از هواداران پر و پا قرص ملوان انزلی هستم.

حسن پورقربان با بیان اینکه ملوان با همدلی و حمایت مسؤولین محترم استان و شهرستان به‌روزهای اوج خود می‌گردد، گفت: حمایت از ملوان را وظیفه خود می‌دانیم و برای صعود این تیم به لیگ برتر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول