اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

«مجید محنایی» معاون استاندار البرز شد

طی حکمی از سوی استاندار البرز، مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی گردید.

«مجید محنایی» معاون استاندار البرز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، «مجید محنایی» که با آمدن «سید موسی خادمی» استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد سکان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این استان را  برعهده گرفت با آمدن علی محمد احمدی آهنگ تغییر او به صدا درآمد و با حاشیه‌های زیادی هم کنار آمد.

به گفته محنایی پدرخوانده‌های سیاسی فشارهای زیادی به او می‌آوردند و آنها هم در رفتنش از استانداری کهگیلویه و بویراحمد بی‌تاثیر نبودند. اما محنایی حذف نشد بلکه الان او در استان بزرگتری سکان معاون استانداری را دو باره به دست گرفت.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی استانداری البرز طی حکمی از سوی شهبازی استاندار البرز، مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی گردید.

در متن این حکم آمده است:

با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می‌شوید.

امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»

گفتنی است مجید محنایی در مناصبی نظیر معاون برنامه ریزی، اداری و مالی استانداری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری، مسئول امور حوادث غیرمترقبه استانداری، مسئول دفتر امور مناطق محروم استانداری، مدیرجهاد سازندگی شهرستان گچساران و عضو هیأت علمی استانداری، کارشناس رسمی دادگستری و مشاور امور اجرایی و برنامه ریزی استانداری کهکیویه و بویر احمد حضور داشته است.

انتهای پیام/ب/1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول