اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه چادگان: ترامپ در جهل و نادانی به سرمی برد

امام جمعه چادگان گفت: ترامپ در جهل و نادانی به سرمی برد او نمی‌داند مردم کشور ایران چهل سال در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و در رأسان امریکا ایستادند و باعث متزلزل شدن حکومت‌های ظلم در جهان شدند.

امام جمعه چادگان: ترامپ در جهل و نادانی به سرمی برد

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نماز جمعه این هفته چادگان گفت: تقوای نفس بسیار مهم است و هر فرد مؤمن باید بر نفس خود غلبه کند و در آگاه‌سازی فرهنگ نفس در بین جوانان و جامعه تلاش کند.

امام جمعه چادگان بیان داشت: هرچه انسان نزدیک‌تر به خدا باشد صفات خدا را بیشتر دارد که یکی از این صفات بخشندگی در اخلاق، مادیات و شرافت است.

وی به نقش راهداری اشاره کرد و افزود: از کارکنان اداره راهداری شهرستان تشکر می‌کنیم که در ساماندهی جاده‌های شهری و روستایی در فصل بارندگی و شرایط عادی تلاش می‌کنند؛ از مسؤولان استان و شهرستان انتظار داریم با تخصیص اعتبار نسبت به مرمت و بازسازی جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان اقدام کنند که باعث مشکلات برای رانندگان وسیله عمومی نشود که هرروز در این جاده‌ها تردد می‌کنند.

سلیمانی به هفته بهداشت نیز اشاره کرد و گفت: از کارکنان شبکه بهداشت شهرستان که برای سلامت مردم و جامعه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم و از مردم هم می‌خواهید تا به راهنمایی کارشناسان بهداشتی توجه داشته باشند تا محیطی سالم و بدون دغدغه داشته باشیم؛ موضوع سلامت تنها به جسم افراد مربوط نیست بلکه شخصی سالم است که از شرایط روحی و روانی مناسبی نیز برخوردار باشد.

امام جمعه چادگان به رفتارهای ترامپ اشاره کرد و گفت: ترامپ در جهل و نادانی به سرمی برد او نمی‌داند مردم کشور ایران چهل سال در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و در رأسان امریکا ایستادند و باعث متزلزل شدن حکومت‌های ظلم در جهان شدند.

انتهای پیام/63046/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول