اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیروزی ارزشمندی مقابل گرگان کسب کردیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: امروز می‌دانستیم بازی سختی داریم اما فکر می‌کنم پرتاب‌های تیم گرگان به ثمر ننشست و فرصت خوبی را در اختیار ما قرار داد که توانسیتم بهترین استفاده را از این فرصت ببریم که کسب این پیروزی برایمان خیلی دارای اهمیت بود.

پیروزی ارزشمندی مقابل گرگان کسب کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حماد سامری امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: این بازی با این هوادار و تماشاگر نمایش یک روزی بود که برازنده بسکتبال ایران بوده است و باید به هر دو تیم و هواداران و بسکتبال ایران بخاطر همچین روز درخشانی تبریک گفت.

وی ادامه داد: امروز می‌دانستیم بازی سختی داریم اما فکر می‌کنم پرتاب‌های تیم گرگان به ثمر ننشست و فرصت خوبی را در اختیار ما قرار داد که توانسیتم بهترین استفاده را از این فرصت ببریم که کسب این پیروزی برایمان خیلی دارای اهمیت بود.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان درباره بازی فردا برابر شهرداری گرگان، خاطرنشان کرد: فردا یک بازی بسیار سختی را پیش رو داریم و فکر نمی‌کنم تا روز آخر هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی باشد.

سامری درباره هواداران بسکتبال گرگان تاکید کرد: هواداران گرگان درجه یک هستند و امروز من به عنوان یک هوادار و عضو کوچک از بسکتبال لذت بردم و افتخار کردم که در این سالن بودم و در جمع گرگانی‌ها هستم و به واقع لذت بردم از این حضور.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از پیروزی برابر گرگان آن هم در خانه حریف، تصریح کرد: هیچ تیمی برای باختن وارد زمین نمی‌شود و نمی‌تواند پیش‌بینی قطعی پیروزی را هم داشته باشد اما ما در فینال لیگ برتر هستم و فکر می‌کنم با این بازی و جوی که امروز من دیدم گرگان و آبادان هر دو قهرمان این لیگ هستند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان درباره اعلام نتیجه سوم مشترک دو تیم بسکتبال «شیمیدر تهران» و «پتروشیمی» گفت: من در کشتی و کاراته سوم مشترک دیده بودم اما در بسکتبال تا به حال ندیده بودم و نمی‌دانم چه بگویم، نظری ندارم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول