اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تعداد مردگان فیس بوک از حساب های زندگان پیشی می گیرد

نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد بیش از 1.4 میلیارد نفر از کاربران فیس بوک قبل از پایان قرن بیست و یک می میرند و تعداد حساب های آنها بیش از حساب های افراد زنده در فیس بوک خواهد بود.

تعداد مردگان فیس بوک از حساب های زندگان پیشی می گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، یافته های موسسه اینترنت اکسفورد نشان می دهد که از مجموع 2.3 میلیارد حساب کاربری فعال در فیس بوک ، 1.4 میلیارد مورد از آنها تا قبل از فرارسیدن سال 2100 به افراد فوت شده تعلق خواهد داشت.

البته برآوردها حاکی است که تعداد افراد مرده فیس بوک تا سال 2070 از تعداد افراد زنده در این شبکه اجتماعی پیشی می گیرد. البته باید توجه داشت که اگر روند فعلی رشد کاربران فیس بوک که برابر با 13 درصد در هر سال است، در سال های آتی نیز ادامه یابد، تعداد کاربران مرده این شبکه اجتماعی ممکن است تا قبل از پایان قرن بیستم به عدد جالب توجه 4.9 میلیارد نفر هم برسد.

فیس بوک که مالک اینستگرام و واتس اپ نیز هست، فعلا بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است، اما با ظهور رقبای جدید سرعت رشد آن در حال کاهش است.

محققان این موسسه که وابسته به دانشگاه آکسفورد است، می گویند باید از هم اکنون در مورد سرنوشت داده های متعلق به این افراد و حق مالکیت آنها تصمیم گیری شود و فیس بوک برنامه ای برای مدیریت اطلاعات مذکور داشته باشد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول