اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تهدیدها و تحریم‌ها نباید مانع از شتاب چرخ‌های صنعت و تولید شود

فرماندار ساوه گفت: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه بیگانگان علیه کشورمان نباید مانع از شتاب چرخ‌های صنعت و تولید شود.

تهدیدها و تحریم‌ها نباید مانع از شتاب چرخ‌های صنعت و تولید شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک؛ علی میرزائی ظهر امروز در حاشیه تجلیل از برخی از بانوان کارگر ساوه اظهار کرد: امروزه کشور با جنگ اقتصادی دشمنان رو به رو است و تنها راه شکست آنان خلاقیت و ابتکار در تولید انواع کالاها و صادرات و تصاحب بازارهای جهانی است.

وی بیان کرد: صادرات کالاهای با کیفیت ایرانی، جدای از رونق اقتصادی می‌تواند افزایش اشتغال را در پی داشته باشد.

فرماندار ساوه با اشاره به این‌که تلاش کارگران همپای کارفرمایان در تولید و صنعت حائز اهمیت است، بیان کرد: جامعه کارگری زحمتکش‌ترین قشر جامعه محسوب می‌شوند که امروزه در شرایط سختی به سر می‌برند.

 

میرزائی به‌ضرورت اصلاح فرهنگ کار و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: توجه به نگرش درست و سازنده این مهم، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و موانع توسعه اقتصادی و رفع بیکاری باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگران عرصه‌های تولید و صنعت افزود: کارگران ستون‌های اصلی توسعه و پیشرفت به شمار می‌روند و منابع انسانی از باارزش‌ترین ارکان کار است.

فرماندار ساوه تأمین امنیت شغلی کارگران را بسیار مهم دانست و افزود: تعدیل نیرو و اخراج یکی از مصادیق ناامنی شغلی به شمار می‌رود که برای تأمین آن باید با همکاری فعالان عرصه تولید و دولت تلاش کرد.

بانوان کارگر نقش بسزایی در تولید و خودکفائی بر عهده دارند 

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: بانوان کارگر در واحدهای تولیدی و صنعتی همپای مردان برای رونق و توسعه اقتصاد تلاش می‌کنند.

داود میرزائی افزود: بانوان کارگر نقش بسزایی در تولید و خودکفائی بر عهده دارند به نحوی که با وجود برخی سختی‌های کار در عرصه پیشرفت اقتصاد، ایثارگرانه همت می‌گمارند.

وی با بیان این‌که اساس توسعه هر جامعه منوط به همت کارگران است، اظهار کرد: این قشر سرمایه با ارزشی برای کشور محسوب می‌شوند و در دین مبین اسلام بر تکریم کارگران تأکید شده است.

در سومین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر از بانوان کارگر برخی از واحدهای صنعتی ساوه با حضور فرماندار، دبیر اجرائی خانه کارگر، بسیج کارگری و تنی چند از مسئولان محلی تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول