اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت روحانی همدانی/سالم سازی فضای مجازی قاطعانه اجرا شود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل‌واوباش را تسلیت گفت.

پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت روحانی همدانی/سالم سازی فضای مجازی قاطعانه اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر شهادت دردناک و دل‌خراش روحانی حوزه علمیه همدان، حجت الاسلام مصطفی قاسمی«ره» که مظلومانه در جنایتی آشکار به وقوع پیوست، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

در این اطلاعیه تصریح شده است: از مقامات امنیتی و انتظامی انتظار می‌رود با توجه به خدمات، روشنگری‌ها و استقامت روحانیت، برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز با این‌گونه تحرکات صورت گیرد. اگرچه بنا بر اخبار واصله عامل این جنایت در زمان کوتاهی به مکافات عمل خویش گرفتارشده و در درگیری با مأموران انتظامی به هلاکت رسیده است اما باید شدیداً با عوامل پشت‌صحنه و پنهان این‌گونه حوادث برخورد شود.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه برخی از اشرار و همفکران این قاتل همچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند و فضای تهدید و رعب ایجاد می‌کنند. لازم است طرح‌های نظارتی و کنترلی برای سالم‌سازی فضای مجازی قاطعانه‌تر اجرایی شوند تا اخلاق، غیرت دینی، امنیت و آرامش مردم در این فضای آشفته و بی کنترل به قهقرا و نابودی کشانده نشود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این حادثه غم‌انگیز را به خانواده آن مرحوم و حوزه‌های علمیه استان همدان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می‌نماید و رجاء واثق دارد مردم ولایتمدار و انقلابی همدان با حضور گسترده در تشییع و دیگر مراسم‌های گرامیداشت این شهید عزیز، نام و یاد آن شهید را به یک مانور باشکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل خواهند نمود.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول