اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توزیع 2.6 میلیارد تومان آگهی بین مطبوعات در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال ١٣٩٧ مبلغ دو میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان آگهی بین مطبوعات استانی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری توزیع شده است

توزیع 2.6 میلیارد تومان آگهی بین مطبوعات در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان،  "محمد محمدپور" در نشست اعضای هیات مدیره‌ انجمن مدیران مسوول مطبوعات استان، اظهار داشت: طبق بند ٥ ماده ٢ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب١٣٦٦/٣/٢ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل اجرایی توزیع و نشر آگهی‌های دولتی به صورت متمرکز بر عهده‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و این امر در استان‌ها از طریق ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حمایت  از نشریات و نگرش عادلانه به آنها ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سال گذشته طی اقدامی با تمام ارگان‌های دولتی مکاتبه داشت و با همراهی بسیار خوب اداره‌کل بازرسی و بازرسی استانداری آذربایجان‌شرقی توزیع و نشر آگهی‌‌های اغلب دستگاه‌های دولتی از سال ٩٧ از مجرای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته  و امسال نیز با همکاری مطبوعات استان این روند به شکل مناسبی استمرار خواهد یافت.

وی،‌ اظهار داشت: در دوازده روز نخست کاری مطبوعات در سال‌ج ‌اری آگهی‌های توزیع شده در میان نشریات استان به  رقم بی‌سابقه‌ ٢٧٩ میلیون تومان رسیده که رقم قابل توجهی است.

وی افزود: در سال ١٣٩٧ مبلغ ٢ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان آگهی بین مطبوعات استانی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری توزیع شده است که از این مبلغ یک میلیارد و ٨٦٠ میلیون تومان آگهی در میان شانزده روزنامه‌ استانی و ٦٥٤ میلیون تومان بین ٥٣ دفتر سرپرستی مطبوعات و ٩٦ میلیون تومان بین هفته نامه‌های استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در  سال ١٣٩٦ نیز بالغ بر یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان آگهی از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شده بود که در مقایسه‌‌ بین سال ٩٦ و ٩٧ این رقم افزایش بیش از صد و ده درصدی داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد تمامی دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها و موسسات دولتی یا غیردولتی که از بودجه‌ عمومی دولت استفاده می‌کنند مطابق  قانون، آگهی‌های خود را از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و نشر دهند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول