اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین خرما و شکر تنظیم بازار در سمنان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان گفت: توزیع خرما و شکر تنظیم بازار در این استان در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

تأمین خرما و شکر تنظیم بازار در سمنان

جعفر جورابلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: توزیع خرما و شکر تنظیم بازار از سوی شبکه تعاونی روستایی استان سمنان در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح برای تنظیم قیمت این محصول در بازار انجام می‌گیرد، گفت: خرمای موردنظر در فروشگاه‌های تعاونی روستایی شهرستان‌های مختلف استان به فروش می‌رسد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان افزود: خرمای تنظیم بازار از نوع مضافتی و از جیرفت و بم تأمین شده است که در صورت صلاحدید به میزان بیشتری در استان توزیع می‌شود.

وی همچنین از توزیع شکر به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه شکر موردنیاز استان اردیبهشت‌ماه امسال نیز خریداری و توزیع شد.

جورابلو افزود: با توجه به افزایش تقاضای این محصول در ایام ماه مبارک رمضان، میزان شکر موردنیاز پیش‌بینی شده و در واحدهای صنفی و فروشگاه‌های سطح شهر در حال توزیع است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول