اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اهداف برنامه‌ گام دوم انقلاب فرهنگسازی می‌شود/اعزام ۱۰۵۰ مبلغ در ماه رمضان در لرستان

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تبیین اهداف برنامه گام دوم انقلاب بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل می‌شود.

اهداف برنامه‌ گام دوم انقلاب فرهنگسازی می‌شود/اعزام ۱۰۵۰ مبلغ در ماه رمضان در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ظهر امروز در کارگاه آموزشی عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ اظهار کرد: این کارگاه با هدف تبیین اهداف گام دوم انقلاب با عملیات مشترک ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: روحانیون مستقر، طرح هجرت، ائمه جماعات، عناصر تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف شامل زنان فرهیخته، هیئات مذهبی، کانون مداحان، انجمن های اسلامی و تشکل‌های دینی از جمله جوامع هدف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی هستند.

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: پس از تشریح اهداف گام دوم انقلاب از منظر مقام معظم رهبری به گروه‌های هدف یاد شده، این افراد اهداف و برنامه‌های تحقق این مهم را در بین جوامع هدف مخاطب خود تشریح و تبیین می‌کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: از اهداف مهم برگزاری این کارگاه های آموزشی این است که بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده و تنها در حد شعار باقی نماند، بلکه این مهم در تسری یافته و همگان خود را در قبال آن موظف و مسوول بدانند.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائل مطرح شده در این کارگاه‌های آموزشی موضوع "نقش من" به عنوان یک مبلغ فرهنگی، امام جماعت، فعال فرهنگی و فرهیخته در اجرای اهداف ترسیم شده در قالب بیانیه گام دوم انقلاب است.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام ۱۰۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان در استان لرستان خبر و ادامه داد: تبیین اهداف برنامه گام دوم انقلاب، تفسیر و جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی، محافل انس با قرآن، ترویج فرهنگ بهره‌گیری هرچه بیشتر از فضای معنوی ماه رمضان، تجلیل از روزه اولی‌ها و فرهنگ‌سازی در خصوص حمایت و دست‌گیری از نیازمندان و توجه ویژه به خدمات‌رسانی به مردم از جمله مهمترین برنامه‌های این ماه است.

غلامی اضافه کرد: در ماه مبارک امسال برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و دینی به صورت پر رنگ‌تری در شهرستان سیل‌زده پل‌دختر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول