اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: کارگر ستون فقرات تولید است

استاندار اصفهان گفت: کارگر، ستون فقرات تولید است و کارفرما و دولت نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن حقوق کارگر، کاری از پیش ببرند.

استاندار اصفهان: کارگر ستون فقرات تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی امروز در همایش تجلیل از کارگران نمونه استان اصفهان با اشاره به اثرگذاری عنصر کار و تلاش در اعتلای جوامع بشری اظهار کرد: دو نگاه در خصوص شکل‌گیری کار و تلاش وجود دارد که نگاه اول، سیره پیامبر (ص) و ائمه بزرگوار است و دیگری نگاه غربی به کار و کارگر است.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: اسلام، کار را مانع بروز انحطاط در جامعه می‌داند و همین امر باعث نگاهی والا به جایگاه کارگر در این دین مقدس شده است.

وی خاطرنشان کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز، سه جانبه گرایی به عنوان راه حلی برای تنظیم حقوق کار در نظر گرفته شده است و اگر سه جانبه گرایی رعایت شود، کار و تولید در جامعه، متعالی می‌شود.

رضایی تأکید کرد: کارگر، ستون فقرات تولید است و کارفرما و دولت نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن حقوق کارگر، کاری از پیش ببرند.

استاندار اصفهان یادآور شد: نگرش اسلامی به موضوع کار، کلید تأمین منافع کارگر است و همین امر است که باعث تفاوت جایگاه کارگر در دیدگاه اسلام و غرب می‌شود.

وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه کارگر اشاره کرد و گفت: از دید ایشان، کار و کارگر حیات یک ملت است و کارگر بودن حتی اگر برای کار شخصی فرد باشد، یک ارزش محسوب می‌شود و کارگر، رکن اساسی تولید است.

انتهای پیام/63062/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول