اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیشگیری از تصرف 93 هکتار از اراضی ملی زنجان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان گفت: با تشکیل 57 پرونده، از تصرف 93.7 هکتار از اراضی ملی پیشگیری شده است.

پیشگیری از تصرف 93 هکتار از اراضی ملی زنجان

منصور خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه منابع طبیعی به صورت مستمر در زنجان انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه در فروردین‌ماه سال‌جاری هیچ پرونده خلع ید و رفع تصرفی در استان زنجان تشکیل نشده است، بیان کرد: این در حالی است که در این مدت 57 پرونده پیشگیری از تصرف در مراتع ملی استان زنجان تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: با تشکیل 57 پرونده از تصرف 93.7 هکتار از اراضی ملی پیشگیری شده است.

خسروی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه سال‌جاری 15 دستگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در مراتع استان زنجان توقیف شده است، افزود: 53 مورد گزارش مردمی نیز به منابع طبیعی استان زنجان گزارش شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اینکه 10 مورد تنظیم پرونده ماده 55 در سال‌جاری در استان زنجان تنظیم شده است، گفت: در جریان این پرونده‌ها 10.3 هکتار از اراضی ملی استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه دو مورد اخراج دام غیر مجاز در استان زنجان طی فروردین‌ماه سال‌جاری انجام شده است، گفت: در جریان این اخراج‌ها 660 واحد دامی از مراتع ملی خارج شده است.

خسروی با بیان اینکه در فروردین‌ماه سال‌جاری موردی از وقوع حریق به یگان حفاظت گزارش نشده است، گفت: همچنین در این ایام سه متخلف حوزه منابع طبیعی در زنجان دستگیر شدند.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول