اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای بیش از 160 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سمنان

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای بیش از 160 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد.

اجرای بیش از 160 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی ظهر امروز در نشست روز عقیدتی سیاسی سپاه که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید آیت‌الله مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه، از شهید مطهری به‌عنوان شخصیت بی‌نظیر با ذهنی دقیق یاد کرد که امام راحل نیز در کلامی قصار فرمودند «مطهری پاره تن من است».

وی با اشاره به همزمانی ایام شهادت این فیلسوف بزرگ با آغاز هفته عقیدتی سیاسی، از برگزاری برنامه‌های متعدد در این ایام خبر داد و اظهار کرد: بیش از 160 برنامه در این هفته در استان سمنان اجرا می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: برگزاری همایش مطهر، تبیین سیره علامه مطهری، تقدیر از مربیان برگزیده سیاسی، برگزاری مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست مشترک دانشجویی و طلاب، تقدیر از مربیان برگزیده و ... جزو برنامه‌های شاخص هفته عقیدتی سیاسی در استان است.

حسینی‌دیباجی از فعالیت بیش از 100 مربی زن و مرد سپاه در این نهاد خبر داد و گفت: همچنین 500 مربی بسیجی که 350 نفر از آنها طلبه و 150 نفر نیز از بانوان هستند، در قالب حلقه‌های صالحین و ... فعالیت می‌کنند.

اعزام 264 طلبه سمنانی به مناطق سیل‌زده 

وی ضمن ارج نهادن و قدردانی از خدمات‌رسانی روحانیان و طلبه به مردم سیل‌زده اظهار کرد: در مجموع 264 طلبه برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده گلستان، خوزستان و لرستان اعزام شدند و دوشادوش سپاه و بسیج خوش درخشیدند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به خدمات صادقانه و بی‌ریای طلاب بسیجی در مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: این نوع خدمات خالصانه موجب عزتمندی بیشتر نیروهای جهادی نزد اقشار مختلف مردم شده است.

به گزارش فارس؛ در پایان این آیین از چند تن از هادیان سیاسی، مربیان و فرماندهان نواحی مختلف با اهدای لوحی تجلیل شد.

انتهای پیام/74034/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول