اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی آبفای قم به مناطق سیل‌زده کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی آبفای قم به مناطق سیل‌زده کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور با اشاره به خسارات وارده شده به زیرساخت‌های تأسیسات آب و فاضلاب شهرهای سیل‌زده کشور اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز همراه و همگام با سایر مردم کشور تمام تلاش خود را برای کمک به مناطق سیل‌زده به کار بست.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با ستاد بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابراز کرد: در همین راستا آبفای قم نسبت به ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی و مورد نیاز برخی از شهرهای سیل‌زده اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل لوله پلی‌اتیلن آب، لوله پلی‌اتیلن دوجداره فاضلاب 315 و 500 میلی‌متر، پمپ SP، واترجت، و دو تانکر 6 و 12 هزار لیتری می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقلام و ادوات به استان‌های سمنان، لرستان و خوزستان ارسال شد، گفت: در مجموع ارزش ریالی کمک‌های ارسال شده توسط شرکت آب و فاضلاب قم به مناطق سیل‌زده بیش از یک میلیارد و 685 میلیون بوده و همچنان برخی از تجهیزات برای کمک رسانی در این مناطق قرار دارند.

صادق پور همچنین با اشاره به کمک‌های نقدی کارکنان شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: همکاران ما در شرکت نیز مبلغ 75 میلیون ریال از حقوق خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در استان‌های سیل‌زده اختصاص دادند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول