اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ستاد رونق تولید در رودهن تشکیل‌شده است

بخشدار رودهن گفت: جهت رفاه حال مدیران و کارگران بخش رودهن، ستاد رونق تولید در بخش تشکیل‌شده است.

ستاد رونق تولید در رودهن تشکیل‌شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن صبح امروز سه شنبه در جمع مردم این بخش در خصوص کمبود مراکز درمانی و اعتراض مردم به امکانات درمانگاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) رودهن اظهار کرد: ما در رودهن چند درمانگاه خوب دولتی و خصوصی داریم و تاکنون با تمام مشکلات پاسخ گوی مردم منطقه بوده است.

وی افزود: درمانگاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) مشکلات خاص خود را دارد و چون کد این درمانگاه بهداشتی تعریف‌شده نه درمانی برای همین سونوگرافی و رادیولوژی ندارد.

بخشدار رودهن به دیگر مشکلاتی که در بخش رودهن به‌ویژه در روستاهای این بخش وجود داشت اشاره و بیان داشت: جلسات مختلفی را با بنیاد مسکن استان تهران تشکیل دادیم و مقرر شد بافت‌های روستاها در بخش رودهن به مطالعه جدید بررسی تا بتوانیم کمترین مشکل را در روستاها برگزار کنیم.

ذوالفقاری اشاره‌ای به بحث آسفالت بودن جاده‌ها و محورها و همچنین مشکل آب شرب برخی روستاها داشت و گفت: آسفالت روستا و آب شرب و بافت روستای نوده یکی از اساسی‌ترین مشکلات بود که در حال انجام است، اما در خصوص آسفالت تمام معابر مدنظر که وضعیت خوبی ندارد خارج از بافت قرار دارد و در خصوص بافت داخل روستاهای رودهن جایی وجود ندارد که آسفالت نشده باشد.

وی تصریح کرد: سال جاری توسط رهبری سال رونق تولید بیان‌شده است و کارگروه رونق تولید در بخش رودهن در جهت صیانت از اشتغال و کارگران تشکیل‌شده است و در همین راستا جلسه‌هایی هم برگزار شد و با همت خوب تمامی ادارات در بخش رودهن امیدواریم تا پایان سال شعار رونق تولید تحقق بخشد.

هزینه پروژه‌های مسکن مهر رودهن در سال گذشته 70 میلیارد ریال بوده است

مهدی کچویی شهردار رودهن نیز در ادامه جلسه ضمن تبریک روز شوراها اظهار کرد: رهاسازی فاضلاب شهری در نیمه‌های شب جزو درخواست‌ها و شکایات مکرر همشهریان ما هست که با هماهنگی که انجام دادیم، مقرر شد طی جلسه اخیر با نهادهای مربوطه این مشکل به‌زودی در رودهن برطرف شود.

وی اشاره‌ای به مسکن مهر داشت و گفت: آنچه در توان داشتیم جهت رشد و ارتقا مسکن مهر گذاشتیم به‌طوری‌که بیش از 70 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سال گذشته هزینه کردیم.

کچویی بیان کرد: 4 هزار و 500 تن قیر مصوب شده بود که تحویل شهرداری رودهن دهند اما تغییر وزیر این اتفاق رخ نداد و اگر این قیر اختصاص پیدا کند عمده مشکلات معابر حل خواهد شد.

پل غیر هم‌سطح سه‌راهی مهرآباد ایجاد خواهد شد

شهردار رودهن تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود بحث پل غیر هم‌سطح سه‌راهی مهرآباد بود که با پیگیری‌های نماینده مردم دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای مصوب شد با مشارکت 30 درصدی که شهرداری رودهن در این پروژه داشته باشد، پل غیر هم‌سطح تحویل شهرداری شود تا به‌زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی پل غیر هم‌سطح در سه‌راهی مهرآباد باشیم تا این مشکل نیز برطرف شود.

سادات‌محله و کریتون دارای فضای ورزشی خواهند شد

کچویی در خصوص رفع مشکل زمین فوتبال در سادات‌محله و کریتون خاطرنشان کرد: در این محلات زمینی قرار بود فروخته شود توسط ستاد اجرایی امام خمینی(ره) بازگشت و مقرر شد یک زمین فوتبال مناسب با مشارکت ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره) در دو منطقه سادات‌محله و کریتون داشته باشیم تا همشهریان ما در این دو منطقه بتوانند از فضاهای ورزشی موجود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 67029/پ/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول