اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سیل سرمایه اجتماعی روحانیت را ترمیم کرد

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: سیل سرمایه اجتماعی جریان انقلابی و علی‌الخصوص جامعه روحانیت را که با شبهه‌پراکنی تشکیلات متحد دشمنان به شدت آسیب دیده بود، ترمیم کرد.

سیل سرمایه اجتماعی روحانیت را ترمیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد پیش از ظهر امروز در اجتماع طلاب و روحانیون جهادی در اصفهان اظهار کرد: رهبر انقلاب بر خلاف همه خودتحقیری‌ها ابراز امیدواری می‌کنند و خداوند مصداقی از فرمایشات ایشان را نشان داد که جوانان ایران پای کار کشور هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به آیه 128 سوره توبه افزود: در شناخت الگوی خدمت‌رسانی پیامبران و ائمه به جامعه جایگاه خیرخواهی عمومی پررنگ است، مؤمنان، کافران و حتی حیوانات در معرض خیرخواهی بزرگان دین بوده‌اند و ما عمومیت خدمت‌رسانی را در فعالیت‌های حوزویان در مناطق سیل‌زده شاهد بودیم.

وی ادامه داد: خدمت‎‌رسانی در مناطق سیل‌زده یکی از مسیرهای تقرب الی‌الله است، بسیاری از کمک‌هایی که در مناطق داده می‌شد از سر دلسوزی بود اما مؤمنان برای قرب الهی فعالیت می‌کردند.

روستا آزاد به آیه 37 سوره یوسف اشاره و تأکید کرد: طلبه‌ها نباید امداد فرهنگی که وظیفه اصلی آن‌هاست فراموش کنند و در این فرصت کوتاه در عین این‌که در قبال سیل خدمت انسانی انجام می‌دهند عبودیت و انقلابی‌گری را ترویج کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: سیل سرمایه اجتماعی جریان انقلابی و علی‌الخصوص جامعه روحانیت را که با شبهه‌پراکنی مستمر تشکیلات متحد دشمنان انقلاب به شدت آسیب دیده بود، ترمیم کرد.

وی ضمن تأکید بر لزوم حفظ این سرمایه اجتماعی خاطرنشان کرد: مردم مناطق سیل‌زده متدین هستند و در طول دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور پرشوری داشتند، اگر طلبه‌ای به خاطر ضعف علمی یا رفتاری آسیبی به این سرمایه اجتماعی بزند گناه بزرگی را مرتکب شده است.

انتهای پیام/63113/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول