اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رفع موانع تولید فناورانه برای توسعه کسب و کار دانش‌بنیان

رئیس مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در سفر استانی مسؤولان معاونت علمی به استان همدان مساله رفع موانع تولید فناورانه برای توسعه کسب و کار دانش‌بنیان بررسی شد.

رفع موانع تولید فناورانه برای توسعه کسب و کار دانش‌بنیان

اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: در راستای ادامه سفرهای استانی مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان‌های مختلف کشور برای بازدید از پیشرفت‌های علمی هر استان به همراه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان همدان سفر کردیم که در حاشیه این سفر از مراکز علمی و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کردیم. 

وی افزود: در این سفر راهکارهای تولید فناورانه و رونق این تولیدات از طریق توسعه کسب و کار با حضور مسؤولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی شد.

قادری‌فر ادامه داد: پس از بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک‌های صنعتی به بررسی موانع توسعه کسب و کار و راهکارهای رفع آن پرداختیم تا این شرکت‌ها با رفع موانع بهتر بتوانند فعالیت کنند. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول