اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آیت‌الله عبادی: به امنیت شغلی کارگران توجه شود

آنچه در شرایط کنونی اهمیت دارد، اولویت‌بخشی به وضعیت کارگران، امنیت شغلی و حقوق قانونی آنان است که بر اساس گزارشات متعدد دریافتی متأسفانه شاهد هستیم که توجه ویژه‌ای به مطالبات این قشر تأثیرگذار و حساس از جامعه نمی‌شود.

آیت‌الله عبادی: به امنیت شغلی کارگران توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام آیت‌الله سید علیرضا عبادی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز کار و کارگر و تقارن آن با ماه مبارک شعبان را به همه‌ اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه کارگران عزیز و سختکوش تبریک عرض می‌نمایم.

کارگر به معنی عام آن، دیگر فرقی نمی‌کند آنی که کار فکری می‌کند، آنی که کار فیزیکی می‌کند، آنی که در مزرعه و هر جای دیگر است؛ فرقی نمی‌کند، کار و کارگر به معنای این آیه شریف کلام‌الله مجید است که «وَ أَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری؛» آیه ۳۹ و ۴۰ سوره نجم؛ (برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست و اینکه تلاشش در قیامت مشاهده خواهد شد.)» آدمی جز با عمل، با کار، نباید به چیزی دل ببندد، چون هر نوع موفقیتی باید در سایه عمل مناسب با آن صورت بگیرد.

آنچه در شرایط کنونی اهمیت دارد و می‌تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید شکوفایی ایجاد نماید، اولویت‌بخشی به وضعیت کارگران، امنیت شغلی و حقوق قانونی آنان است که بر اساس گزارشات متعدد دریافتی متأسفانه شاهد هستیم که توجه ویژه‌ای به مطالبات این قشر تأثیرگذار و حساس از جامعه نمی‌شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، امید دارم دست‌اندرکاران امور مرتبط با عرصه کار و تولید، ضمن قدردانی از این قشر زحمتکش، فرصت را غنیمت شمرده و با حمایت و همدلی رضایتمندی بیشتر جامعه کارگری را در جهت شکوفایی و پیشرفت کشور فراهم آورند.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول