اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

‍ تیم قایقرانی چهارمحال و بختیاری با اقتدار به مسابقات جهانی رسید

تیم رفتینگ چهارمحال و بختیاری با صدرنشینی در مسابقات انتخابی، مسافر مسابقات جهانی شد.

‍ تیم قایقرانی چهارمحال و بختیاری با اقتدار به مسابقات جهانی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، قایقرانان رفتینگ کشور از 5 استان در قالب 7 تیم چهارمحال و بختیاری الف، چهارمحال و بختیاری ب، کردستان، اصفهان، هرمزگان الف، هرمزگان ب و بوشهر برای کسب عنوان قهرمانی، کسب سهمیه تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه از 8 تا 11 اردیبهشت‌ماه در رودخانه زاینده‌رود اصفهان به رقابت پرداختند.

پس از سه روز رقابت، تیم‌های ب و الف چهارمحال و بختیاری به ترتیب به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی این مسابقات دست یافتند و تیم ب چهارمحال و بختیاری به‌عنوان تیم ملی ایران به مسابقات جهانی رفتینگ که از 18 تا 23 خردادماه در ترکیه برگزار می‌شود اعزام می‌شود.

در مسابقات انتخابی رفتینگ کشور و در مجموع سه روز رقابت، تیم ب چهارمحال و بختیاری 282 امتیاز، تیم الف چهارمحال و بختیاری 276 امتیاز و تیم اصفهان با کسب 248 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

تیم ب چهارمحال و بختیاری با اسامی محمدرضا خسروی، محسن فتاحی، نوید فتاحی، محمد خسروی و محمد بزرگپور (عباس) با مربیگری مسعود کنارنگ و سرپرستی رسول صابری برای کسب سهمیه در این مسابقات حضور داشت.

همچنین تیم الف چهارمحال و بختیاری با ترکیب عباس خسروی، نوید بزرگمهر، حسین احمدی‌فر، سعید سلیمی و محمد بزرگپور (عوضعلی) و با مربیگری امین خسروی و سرپرستی رسول صابری در این رقابت‌ها شرکت کرد.

گفتنی است، مسابقات بخش بانوان نیز از امروز یازدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول